2023 Preakness Stakes: Preakness Stakes 2023: Bob Baffert پس از تعلیق بازگشت. چگونه و چه زمانی مسابقه را تماشا کنیم

مسابقه اسب‌سواری Preakness Stakes قرار است در 20 مه 2023 برگزار شود. مسابقه سالانه که در روز نیروهای مسلح برگزار می‌شود، بسیار صحبت می‌شود. امسال، بیشتر به این دلیل که نشان دهنده بازگشت باب بافر، مربی تعلیق شده آمریکایی به میادین است.

این مربی 70 ساله از هر سه مسابقه Triple Crown در سال 2022 محروم شده بود، زیرا آزمایش اسب او Medina Spirit برای داروی بتامتازون مثبت شد – کورتیکواستروئید ضد التهابی که گاهی اوقات برای تسکین درد مفاصل استفاده می شود. این حادثه در دربی کنتاکی در سال 2021 اتفاق افتاد، جایی که اسب مرحوم پیروز شده بود.

بافر در مصاحبه ای به The Athletic گفت که تیمش از هیچ دوپینگ برای اسبش استفاده نکرده است. او فاش کرد: “ما اسب را تزریق نکردیم، در پماد بود.”

بافر از زمان تعلیق خود درگیر یک نبرد حقوقی بوده است. با این حال، اسب های او واجد شرایط شرکت در Preakness Stakes 2023 هستند.

Preakness Stakes چیست؟

Preakness Stakes یک مسابقه اسب اصیل آمریکایی است که هر ساله در روز نیروهای مسلح برگزار می شود که همچنین سومین شنبه ماه می هر سال است. این مسابقه در کورس مسابقه پیملیکو در بالتیمور، مریلند، در آخر هفته پریکنس برگزار می شود.

چگونه و چه زمانی بازی Preakness Stakes را تماشا کنیم

تاریخ: بازی Preakness Stakes در روز شنبه 20 می 2023 برگزار خواهد شد.
زمان: 06:50 عصر به وقت شرقی
محل برگزاری: دوره مسابقه پیملیکو در بالتیمور، مریلند، ایالات متحده آمریکا.
کجا در وب و برنامه تماشا کنیم: بینندگان ایالات متحده می توانند در NBC، Peacock و وب سایت و برنامه NBC تماشا کنند.

ترکیب Preakness Stakes و شانس، طبق وب سایت رسمی:

گنجینه ملی 3-1
Chase the Chaos 30-1
ماژ 4-5
قهوه با کریس 20-1
مسیر قرمز یک 8-1
12-1 انجام دهید
بلیزینگ سونز 5-1

سوالات متداول

Q1: بازی Preakness Stakes 2023 چه زمانی برگزار می شود؟
شنبه، 20 می 2023، در کورس مسابقه پیملیکو در بالتیمور، مریلند.

Q2: Preakness Stakes چیست؟
Preakness Stakes یک مسابقه اسب دوانی اصیل آمریکایی است که در روز نیروهای مسلح (سومین شنبه ماه می) برگزار می شود.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.