یونایتد: هدف منچستریونایتد برای فصل: توقف من سیتی

پس از اینکه منچستریونایتد تلاش کرد و برای پیروزی در ضربات نیمه نهایی جام حذفی مقابل برایتون مبارزه کرد، از اریک تن هاگ در مورد احتمال توقف منچسترسیتی از انجام سه گانه سوال شد. سرمربی هلندی در ابتدا در مورد اینکه می‌خواهد در هر بازی پیروز شود و فقط روی خودشان تمرکز می‌کرد صحبت کرده بود، اما وقتی به ناچار روی اهمیت یونایتد تنها باشگاهی که سه‌گانه را به دست آورده بود، اصرار کرد که تیمش مصمم است از رکورد افتخار خود محافظت کند.

به خصوص وقتی سیتی حریف است. او گفت: “ما همه چیز را خواهیم داد و وقتی همه چیز را می گویم، همه چیز است… هواداران می توانند به آن تکیه کنند.”

ما می‌خواهیم آن را مقابل سیتی انجام دهیم. ما می خواهیم برویم و این را به هواداران بدهیم.” اینها حرف های تکان دهنده ای است که هر مدیری می گوید، اما حرف های توخالی نیست.

عملکرد مقابل برایتون این را نشان داد، حتی اگر این درخشان ترین فوتبال نبود. فقط باید شرایط را در نظر بگیرید. علیرغم شکاف منابع آشکار بین باشگاه‌ها، یونایتد در اینجا معایب خاص خود را داشت و این می‌توانست یکی از بدترین هفته‌ها در تاریخ اخیر باشگاه باشد.

تن هاگ در این بازی با سه مدافع میانی غایب، یک دفاع چپ با کمبود آمادگی در دفاع میانی، دو مهاجم کمبود آمادگی جسمانی و کریستین اریکسن که اخیراً مصدوم شده بود، سومین بازی خود را در یک هفته انجام داد.

سرمربی اعتراف کرد که ممکن است در حذف سویا از لیگ اروپا نقش داشته باشد. این چیزی است که با توجه به شکست 7-0 مقابل لیورپول همراه بود، اما می‌توانست پیش از یک دوره کوتاه بی‌رحمانه باشد که آن‌ها از جام حذفی خارج شدند، از جمع چهار تیم برتر سقوط کردند و در روز جمعه می‌توانستند مالکان گلیزر را ببینند. تایید کنند که در باشگاه می مانند.

هنوز ممکن است این اتفاق بیفتد، اما آبشار فجایع درون زمینی رخ نداده است. یونایتد در بیست و یکمین فینال جام حذفی حضور دارد و مطمئناً در آستانه بازی حساس با تاتنهام هاتسپر که در حال از هم پاشیدن است، یک حرکت احساسی جدید دارد. این از یک انعطاف پذیری واقعی است که تن هاگ در این تیم القا کرده است.