یعنی وابسته به صدای آژیر است

معمولا حالت آنلاین کاربردیتر میباشد و بهترین کارایی را از دستگاه ارائه میدهد. ردیابهای ماهوارهای معمولا دیتای دریافتی از ماهواره را میتواند به دو حالت آفلاین بر روی کارت حافظه داخل دستگاه ذخیره کند. در مدل اولی که به عنوان ردیاب ماهوارهای شناخته میشود، ماژولهای GPS بر روی برد دستگاه با ارتباط به چهار عدد از ۲۸ ماهواره در حال گردش به دور زمین، موقعیت را دریافت و پردازش میکند.

همچنین باید یادآوری کنیم که نصب جی پی اس ردیاب دلتا و دزدگیر ماهواره ای خودرو توسط نصابان حرفه ای و نمایندگیهای معتبر که نصب میشوند هیچگونه جای دسترسی سریع به جی پی اس ردیاب را نمیدهد. اما الان قصد داریم تا فرق بین دزدگیر سیمکارتی و دزدگیر ماهوارهای را توضیح دهیم. ۲. گیرنده سیمکارتی ( LBS) فرستنده سیمکارتی (معروف به ردیاب دکلی).

ما معمولا سه مدل دزدگیر در بازار داریم که بیشتر بحث ما بر روی دزدگیر سیمکارتی و ماهوارهای خواهد بود. دزدگیر تصویری خدماتی مشابه دزدگیر معمولی ارائه میدهد. دزدگیر ماهوارهای خودرو متشکل از ردیاب و دزدگیر میباشد که در کنار هم قدرت خاصی را ایجاد میکنند. یکی از آپشن های مورد نیاز خودرو که نام آن را امروزه زیاد می شنویم ردیاب خودرو است. اما به صورت مختصر میتوان گفت که قدرتهای آنتن برای کاربردهای مختلف و مناطق جغرافیایی مختلف تعیین میشود و باعث کم و زیاد شدن قیمت دستگاه میگردد. هر چند در زمانهای روشن بودن هم زیاد نمیتوان به موقعیت ارسالی اعتماد کرد.

ردیاب های خودرو چند سالی هست که در دنیای امنیت خودرو غوغا به پا کرده اند و در این میان ردیاب هایی که همیشه خود را متناسب با تکنولوژی روز ارتقا بدهند، مناسب ترین انتخاب خواهند بود. در این مدل دزدگیرها با دوتا نقطه ضعف آشنا شدید. در مدل دومی که به ردیاب دکلی معروف است، برای کارهای سادهتر استفاده میگردد و معمولا یک موقعیت (لوکیشن) تقریبی از دکلهای اطراف با خطا دریافت میکند و با همان سیمکارت داخلی ارسال میکند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از %link1% دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.