گزارش: متجاوز زنجیره ای به بیش از 150 سال زندان محکوم شد

یک شبکه تلویزیونی روز دوشنبه گزارش داد قاضی ایندیانا یک متجاوز زنجیره ای را به بیش از 150 سال زندان محکوم کرده است. دادستان ها در سال 2021 دارل گودلو را به 57 فقره اتهام از جمله تجاوز جنسی، دزدی و حبس جنایی متهم کردند. او در ماه مارس به 9 فقره اتهام، از جمله هشت مورد تجاوز جنسی و یک مورد جنایت در قتل یک حیوان اهلی، به عنوان بخشی از توافقنامه اقرار به جرم، اعتراف کرد.

طبق گزارش WIXN-TV، مارک استونر، قاضی برتر ماریون، به دارل گودلو 156 1/2 سال پشت میله های زندان محکوم شد. این گزارش زمان محکومیت گودلو را مشخص نکرده است.

سوابق آنلاین دادگاه حاکی از آن است که پرونده در روز جمعه حل شده است، اما نمی گویند که آیا این حکم در آن زمان صادر شده است یا خیر. آسوشیتدپرس پیام‌های تلفنی را با دادستان‌ها و وکلای مدافعی که در پرونده‌ها به‌عنوان احتمالی مشارکت در این پرونده ذکر شده‌اند، ارسال کرد.

دادستان ها ادعا می کنند که گودلو زنان 60 و 70 ساله را در سمت شرق ایندیاناپولیس و در حومه لارنس هدف قرار داده است. آنها گودلو را متهم کردند که بین اوت 2020 تا سپتامبر 2021 در شش موقعیت مختلف به هشت زن تجاوز کرده است.

در برخی موارد، او لباس یک کارگر تاسیسات را می پوشید تا به خانه های قربانیانش دسترسی پیدا کند. پلیس گفت که او طی یک حمله، سگ یکی از قربانیانش را کشت.

اثر انگشت در یکی از صحنه ها به بازرسان کمک کرد تا او را شناسایی کنند. آنها همچنین DNA او را با شواهد جمع آوری شده در هر هشت مورد مطابقت دادند.