کنگره AIUDF: هیچ ائتلافی با AIUDF برای نظرسنجی لوک سبها در سال آینده وجود ندارد: کنگره:

گواهاتی: حزب کنگره اعلام کرده است که هیچ اتحادی با جبهه دموکراتیک متحد تمام هند برای انتخابات سال آینده لوک سبها وجود نخواهد داشت.

این حزب به عنوان آمادگی برای انتخابات سال آینده، با 11 حزب مخالف مذاکره خواهد کرد.

آسام جیتندرا سینگ، دبیر کل AICC که روز پنجشنبه در گواهاتی بود، گفت: «رئیس کنگره و AICC قبلاً تصمیم گرفته‌اند که هیچ متحدی نخواهیم داشت.
آسام جیتندرا سینگ، دبیر کل مسئول AICC که روز پنجشنبه در گواهاتی بود، گفت: “رئیس کنگره و AICC قبلاً تصمیم گرفته اند که ما هیچ اتحادی با AIUDF” و AIUDF نخواهیم داشت.

هم کنگره و هم AIUDF به صورت متحد با مجمع 2021 مبارزه کرده بودند و بلافاصله پس از نظرسنجی کنگره روابط خود را با AIUDF قطع کرد.

در سال 2019، BJP برای 10 کرسی پارلمان رقابت کرد، در حالی که عاصم گانا پریشاد (AGP) سه کرسی و جبهه خلق بودولند یک کرسی رقابت کردند.

در نظرسنجی‌های پارلمانی 2019 BJP در آسام تعداد کرسی‌های خود را از هفت سال 2014 به 9 در سال 2019 افزایش داد، BJP در شمال شرق هند که در آخرین انتخابات پارلمانی هشت کرسی به دست آورد، تعداد کرسی‌ها را به 14 در سال 2019 افزایش داد. همراه با متحدان، BJP موفق به کسب 18 کرسی شد. از 25 کرسی، بهترین عملکرد حزب زعفران در منطقه است. در حالی که AIUDF یک کرسی به دست آورد، یک کرسی توسط مستقلین در آسام به دست آمد. AGP خالی شد. حزب کنگره سه کرسی را از آن خود کرد.