کنگره: رهبری کنگره برای نشست «وحدت» در دهلی نو با رهبران ارشد مخالفان تماس می گیرد

رهبری کنگره فراخوانی از رهبران ارشد بسیاری از احزاب مخالف را برای نشستی به زودی برای تقویت تلاش‌های اتحاد خود علیه BJP در آستانه انتخابات 2024 لوک سبها آغاز کرده است. طرح میزبانی کنفرانس مخالفان پس از دیدارهای اخیر، مالیکارجون خارگ، رئیس کنگره و راهول گاندی، با شراد پاوار، رئیس NCP، نیتیش کومار رهبر JDU و تجاشوی یاداو، رئیس RJD برگزار شد.

دبیر کل کمیته کنگره هند (سازمان) KC Venugopal، در دیدار اخیر خود با رهبر شیو سنا (UBT) Uddhav Thackery در بمبئی، او را به جلسه مخالفان که در حال برنامه ریزی در پایتخت است دعوت کرد و گفت که تاریخ جلسه تعیین خواهد شد. به زودی از طریق بحث و گفتگو

در حالی که گفته می شود تاکری به گرمی به ایده نشست مخالفان واکنش نشان داده است، او اشاره کرد که سفر به دهلی نو چیزی بود که هرگز او را خیلی هیجان زده نکرد. اما ونوگوپال از او درخواست کرد که چند ساعت برای جلسه وقت بگذارد. نشانه هایی وجود دارد که راهول گاندی نیز به تاکری نزدیک شده است. همچنین معلوم شده است که رهبری کنگره قبلاً پاوار و MK استالین (DMK) را در مورد طرح این جلسه به اعتماد کرده است.

برای رهبری کنگره، همراهی با متحدانی مانند پاوار، کومار، یداو و استالین و متحدان غیررسمی مانند CPI-M و CPI آسان‌تر است. حزب باید بیشتر به بازیسازان ماهری مانند پاوار و کومار وابسته باشد تا بازیکنان بزرگ منطقه ای را که جو سردی را با کنگره به اشتراک می گذارند مانند ماماتا بانرجی (ترینامول)، کی چاندراشاخار رائو (BRS)، آرویند کجریوال (AAP) و آخیله یاداو (Akhilesh Yadav) به دست آورد. SP) برای شرکت در جلسه. هم پاوار و هم کومار اخیراً به رهبری کنگره قول داده اند که با وجود اینکه در مورد نیاز به گسترش تلاش های وحدت صحبت می کنند، این کار را انجام دهند. جدای از نمایش وحدت، انتظار می‌رود این نشست برخی از موضوعات مشترکی را که اپوزیسیون می‌تواند خود را در برابر BJP و رژیم مودی قرار دهد، تعیین کند.

داستان های ET Prime را از دست ندهید! به روز رسانی روزانه کسب و کار خود را در واتس اپ دریافت کنید. اینجا کلیک کنید!