کمپین VHP در سراسر کشور برای جستجوی بودجه برای Ram Temple از 15 ژانویه آغاز می شود

دهلی نو: ویشوا هندو پاریشاد قصد دارد ماه آینده یک کمپین سراسر کشور را برای جستجوی بودجه و حمایت از مردم برای معبد رام که در ایودیا ساخته می شود ، آغاز کند. مقامات VHP گفتند که تلاش برای اتصال هندوها به معبد و حفظ آنها درگیر جنبش است.

این جنبش 44 روزه در نظر دارد به 55 کرور نفر در سراسر کشور برسد ، از 15 ژانویه به مناسبت Makarsankranti آغاز می شود و در 27 فوریه ، سالگرد تولد سنت راویداس ، یک شاعر مقدس که توسط اعضای جامعه دالیت مورد احترام است ، پایان می یابد. ، مقامات VHP گفتند.

سخنگوی VHP Vinod Bansal گفت در حالی که جزئیات کمپین در حال نهایی شدن است ، این برنامه “بزرگترین برنامه تماس با مردم” است که این کشور دیده است. وی به ET گفت: “برای كارسوا در دهه نود ، ما به 2.75 خانوار رسیده بودیم. این بار قصد داریم حداقل به چهار خانوار لك برویم. هدف از این تمرین تقویت ارتباط بین مردم و معبد است.”

کارگران VHP در کمپین خانه به خانه از مردم درخواست می کنند که 10 ، 100 و 1000 روپیه به طور داوطلبانه برای ساخت معبد اهدا کنند. بانسال گفت: “هرکسی که بخواهد بیش از 2000 روپیه اهدا کند ، بلافاصله رسید دریافت می شود.” وی افزود: “به هر اهداكننده” تصویری باشكوه از لرد رام و معبد آینده “اهدا خواهد شد. دبیر کل قبلی Ram Temple Trust

پس از حکم دادگاه عالی که به نفع هندوها صادر شد ، VHP سازماندهی انجمن های اجتماع و اجتماعات در سطح بلوک در هر روستا است. به گفته برخی از رهبران VHP ، بسیاری از این برنامه ها باید با توجه به Covid-19 متوقف می شدند و اکنون دوباره احیا می شوند تا “بیداری هندوها که درباره مسئله معبد رام بوجود آمده بود خاموش نشود.”

رهبران VHP اغلب سخنان رهبر باسابقه VHP آشوک سینگال را نقل می کنند که اغلب گفته بود که جنبش Ayodhya نباید محدود به ساخت معبد باشد ، و باید برای ایجاد آگاهی برای بیدار کردن هندوها در برابر مماشات مسلمانان و همچنین متحد کردن استفاده شود. هندوها

قبل از مراسم bumumujan از معبد Ram در 5 آگوست ، VHP خاک را از محل تولد Sant Rididas در Kashi و Maharshi Valmiki (هر دو مقدس هندو دالیت) Ashram در Sitamarhi ، Bihar و از Mhow در مادیا پرادش – محل تولد باباساحب امبدکار و مبارز قهرمان قبیله ای آزادی زادگاه تانتیا بهیل در مادیا پرادش.

“ما قصد داریم به طور خاص از مکانهایی که ویژه خواهران و برادران ما از جوامع SC و ST می آیند بازدید کنیم و درخواست حمایت آنها را می کنیم. هدف این است که Ram mandir را با مشارکت هر هندو در این کشور به یک فرمانروای Rashtra (معبد ملی) تبدیل کنیم. و خارج از کشور. ساماجیک ساماراستا (شمول اجتماعی) بخشی جدایی ناپذیر از کار ما است. یک مدرسه ودیک برای آموزش همه جوامع ، به ویژه دالیت ها در روحانیت هندو در آیودیا نیز بخشی از برنامه VHP است. یک مقام گفت ، جدا از رهبری VHP ، رهبران RSS مانند رئیس Mohan Bhagwat و دبیر جنبش مشترک Krishna Gopal به طور مستقیم با تلاش ها هماهنگی می کنند.

در اوایل سال جاری ، اعتماد معبد Ram پیشنهاداتی را از مردم و معماران در مورد چگونگی توسعه مجموعه شهر معبد در Ayodhya دریافت کرده بود. مسئول اعتماد گفت ، تاکنون بیش از 450 پیشنهاد دریافت کرده است.