کشمیر: پلیس جامو پیش از نشست گروه 20 در کشمیر، مشاوره ای صادر می کند

پلیس جامو روز چهارشنبه با صدور توصیه‌ای از عموم مردم خواست نسبت به برخی مخابرات مشکوک که شایعات مربوط به نشست G20 در این دره برگزار می‌شود، محتاط باشند.

به عموم مردم توصیه می شود نسبت به برخی مخابرات مشکوک احتیاط کنند و به هیچ یک از شماره های زیر پاسخ ندهند: +44 7520 693559، +447418343648 +44 7520 693134 یا هر شماره ISD که شایعاتی را در مورد رویداد G20 منتشر می کند، “توصیه پلیس جامو را بخوانید.

بر اساس این توصیه، «این اعداد در حال پخش پیام/تبلیغات ضد ملی هستند و عموم مردم باید نسبت به این تلاش‌ها هوشیار بوده و به هیچ یک از این تماس‌های مشکوک پاسخ ندهند». همچنین در صورت داشتن هرگونه شکایت یا پرس و جو در این خصوص، می‌تواند با مرکز پلیس سایبری و یا هر پاسگاه پلیس/پست مجاور تماس بگیرد.

در همین حال، ویجی کومار، مدیرکل اضافی پلیس (ADGP) منطقه کشمیر، روز دوشنبه یک جلسه بررسی با افسران میدانی در مورد ترتیبات امنیتی برای نشست G-20 را اداره کرد. پلیس کشمیر اعلام کرد که به افسران دستور داده شده است تا اطمینان حاصل کنند که استقرار قضات و پلیس قبل از برگزاری اجلاس سران انجام شده است و بر لزوم تقویت تدابیر امنیتی در مکان‌های آسیب‌پذیر برای جلوگیری از هرگونه احتمال حمله تروریستی در طول اجلاس G20 تاکید کرد.

منطقه زیبای کشمیر برای اولین بار در تاریخ خود برای میزبانی از اجلاس سران G20 آماده می شود. انتظار می رود این رویداد که از 22 تا 24 می در SKICC در ساحل دریاچه معروف دال در سرینگار برگزار می شود، تأثیر مثبتی بر بخش گردشگری و تجارت منطقه داشته باشد.

مقدمات این اجلاس به شدت در حال انجام است و شهر سرینگر مانند یک عروس برای پذیرایی از مهمانان ارجمند تزئین شده است. نوسازی و تعمیر جاده ها همراه با نصب هود و سایر کارهای ساختمانی با سرعت بالا در حال انجام است. برای اولین بار کار برای تزیین هم در حال انجام است
پناهگاه های خارج از فرودگاه بین المللی سرینگار تا SKICC قرار دارند.

دپارتمان گردشگری کشمیر نیز تمهیدات ضروری بسیاری را برای تبدیل این اجلاس به یاد ماندنی انجام داده است. انتظار می رود اجلاس سران G20 کشمیر را در سطح بین المللی معرفی کند و بعد جدیدی به بخش گردشگری کشمیر ببخشد. بخش گردشگری ستون فقرات اقتصاد جامو و کشمیر است و انتظار می‌رود امسال نیز تعداد گردشگران بی‌سابقه از کشمیر بازدید کنند.

این اجلاس بخش گردشگری را تقویت می کند و به آن کمک می کند تا ارتفاعات جدیدی را به دست آورد. صنعت صنایع دستی نیز امیدوار است که این اجلاس در سطح بین المللی بسیار سودمند باشد.

اجلاس G20 شامل اتحادیه اروپا، آرژانتین، استرالیا، برزیل، بریتانیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، ترکیه است.
و ایالات متحده.