کشتی گیران: بریندا کارات از CPM با کشتی گیران دیدار می کند. آخرین باری که از او خواسته شد تا آنجا را ترک کند

بریندا کارات، عضو دفتر سیاسی CPI (M) روز سه‌شنبه با کشتی‌گیران تحریک‌کننده، از جمله وینش فوگات و ساکشی مالیک، در Jantar Mantar اینجا ملاقات کرد و گفت که او کاملاً از خواسته‌های آنها حمایت می‌کند. چندین کشتی گیر برجسته در Jantar Mantar اعتراض کرده اند و به دنبال اقدام علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) به اتهام آزار جنسی بازیکنان هستند.

این دومین بار در بیش از سه ماه گذشته است که کرات برای حمایت از کشتی گیران معترض به دیدارش می رود. رهبر CPI (M) برای حمایت از اعتراض آنها در ژانویه نیز آمده بود، اما سپس از او خواسته شد صحنه را ترک کند. پس از آن کشتی گیران معترض گفته بودند که نمی خواهند این تحریک علیه رئیس WFI را سیاسی کنند.

با این حال، کشتی‌گیران در خروج از موضع قبلی خود، روز دوشنبه برای حمایت از احزاب سیاسی، سازمان‌های زنان و سازمان‌های کشاورزان تجمع کردند.

هنگامی که کارات روز سه شنبه به محل اعتراض رسید، کشتی گیران از او به خاطر حادثه ای که دفعه قبل رخ داد عذرخواهی کردند.

“من به آنها (کشتی گیران) گفتم که اولین بار برای ابراز همبستگی آنجا بودم و به دلیل حمایت کامل از خواسته های آنها برگشتم. آنها به من گفتند که پلیس دهلی از تشکیل پرونده FIR خودداری کرده است و اسامی شاکیان را فاش می کند. کارات به PTI گفت: رئیس WFI که شاکیان را تهدید می کند.

من به کشتی گیران گفتم که از حمایت کامل ما برخوردارند و ما تظاهراتی را برای مطالبه عدالت سازماندهی خواهیم کرد. من به آنها در مورد مبارزه ای که برای قوانین علیه آزار جنسی انجام دادیم و اینکه دولت برای حمایت از نماینده خود آنها این قوانین را زیر پا می گذارد. مبارزه هر زن برای عدالت.”