کریسان پریرا: کریسان پریرا بازیگر Sadak 2 از زندان امارات آزاد شد

کریسان پریرا بازیگر مشهور بالیوود ساداک 2 که در 1 آوریل 2023 در امارات در پرونده مواد مخدر دستگیر شده بود، در 26 آوریل از زندان آزاد شد.

گزارش‌های خبری می‌گویند که کریسان ظاهراً توسط یک مغازه‌دار در همسایگی‌اش، یک نانوایی که سابقه قاب‌بازی کردن افراد را دارد، در یک پرونده مواد مخدر متهم شده است. این بازیگر در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان شارجه بود.

خبر آزادی این بازیگر 27 ساله توسط برادرش کوین پریرا منتشر شد. برادر کریسان ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کرد که مادرشان پرامیلا پریرا را نشان می‌داد که پس از آزادی از زندان شارجه با این بازیگر از طریق تماس ویدیویی صحبت می‌کند.
در حالی که کریسان با اشک های شادی مبارزه می کند، مادرش گفت: «تو آزاد هستی. این شگفت انگیز است!”

کوین همچنین اطلاع داد که خواهرش تا 48 ساعت دیگر به هند بازخواهد گشت. او در اینستاگرام در کنار این ویدیو گفت: “کریسان رایگان است!!! او در 48 ساعت آینده در هند خواهد بود. به نظر می رسد این پست اکنون حذف شده است.

پرونده کریسان پریرا چیست؟

بازیگر کریسان پریرا زمانی که در 1 آوریل 2023 در فرودگاه شارجه دستگیر شد، شوک زندگی خود را متحمل شد. شعبه جنایات پلیس بمبئی این موضوع را بررسی کرد و متوجه شد که بازیگر توسط یک نانوایی به نام آنتونی پل که به دنبال انتقام از او بود، قاب شده بود. کریسان پس از دعوا بر سر سگ خانگی اش. این دو در یک مجتمع آپارتمانی زندگی می کنند. پلیس بمبئی آنتونی پل و راجش بابهات را دستگیر کرده است. Bobhate دستیار مدیر کل در یک بانک است و ظاهراً به آنتونی در کادربندی کریسان کمک کرده است.

کریسان پریرا چگونه قاب شد؟

راجش، دستیار آنتونی، به کریسان نزدیک شد و خود را به عنوان یک عامل استعدادیابی نشان داد. او به او گفت که برای تست یک سریال اینترنتی در شارجه شرکت کند، و همچنین از او خواست که یک «جایزه» را به‌عنوان وسیله‌ای برای فیلمبرداری با خود حمل کند.

پلیس گفت که مواد مخدر در جام پنهان شده بود. پلیس فاش کرد: “او جام را با پنهان کردن گنجه و دانه های خشخاش در آن داد تا در آنجا دستگیر شود. پس از فرود او با فرودگاه شارجه تماس گرفت و به مقامات گفت که او حامل مواد مخدر است.”

آنتونی و راجش خواهان اخاذی روپیه ای شدند. 80 لک از خانواده کریسان برای آزادی او از زندان.

پلیس بمبئی این پرونده را پیگیری و از آزادی این بازیگر از زندان امارات اطمینان حاصل کرد.

سوالات متداول:

Q1: کریسان پریرا در چه فیلم هایی بازی کرده است؟
کریسان پریرا در فیلم های بالیوودی مانند Sadak 2 و Batla House دیده شده است.

Q2: سن کریسان پریرا چند است؟
کریسان پریرا بازیگر از آوریل 2023 27 ساله است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.