کرم ضد چروک و لایه بردار مای؛ مشخصات خرید کرم جوان کننده مای

اسکراب ارگانیک برنج و بلوبری مناسب پوست های معمولی نیوآ با فرمولاسیون ملایم و در عین حال بسیار موثر، چربی اضافی پوست را بر طرف کرده. با این حال باید به دفعات و در بازههای زمانی مشخص انجام شود تا تاثیرگذار باشد. البته بیماران خوششانسی هم پیدا میشوند که گاه تا ۸۰-۷۰ درصد میتوان جوشگاههای صورتشان را که اغلب ناشی از دستکاری جوشهاست، بهبود بخشید. کرمهای AHA بیشتر مناسب نگرانیهای پوستی مرتبط با پیری و افزایش سن هستند، درحالیکه کرمهای BHA بیشتر به کار آن دسته افرادی میآید که پوست حساس و مستعد جوش و آکنه دارند؛ یک کرم لایه بردار برای جای جوش.

اسکراب ارگانیک برنج و بلوبری مناسب پوست های معمولی نیوآ با عصاره بلوبری طبیعی و برنج غنی شده است که آلودگی، باقیماندهی مواد آرایشی و سلولهای مرده را از سطح پوست پاک میکند و با تامین رطوبت مورد نیاز پوست سبب بازسازی و حفظ تعادل آب و چربی آن میشود. همانطور که می دانید با افزایش سن و کند شدن روند بازسازی سلولی تعویض سلولی (رشد سلولهای جدید و جایگزین شدن با سلولهای قبلی)، لایه برداری و از بین بردن سلولهای مرده سطح پوست اهمیت ویژه ای می یابد. اسید لاکتیک : اسید لاکتیک می تواند سلول های مرده را از سطح پوست پاکسازی کند و آن را با پوست جوان و شاداب جایگزین کند.

این محصول حاوی ریز دانه های غنی شده با اسید گلیکولیک می باشد که باعث لایه برداری ملایم پوست می شود و سلول های مرده پوست را پاکسازی می کند. بوی خوب آن هم حس تمیزی و شادابی منتقل میکند؛ اینها چیزهایی است که خریداران قبلی محصول گفتهاند. این مواد موجب از بین رفتن لایه رویی پوست شده و به دنبال آن پوستی با ظاهر تازهتر و جوانتر جایگزین پوست قبلی میشود. در محصولات روزانهای همچون سرم، تونر و مرطوبکننده، از آلفاهیدروکسی اسیدهای خیلی کمتری استفاده میشود.

این نوع کرم ها و محلول های لایه بردار بیشتر در شکل کرم، محلول، ژل و حتی اسکراب عرضه میشن و در خود دارای آنزیم و اسید هستن از طریق شیمیایی و تثیر در بافت سلولی، باعث لایه برداری میشن. محصولات ضد چروک و جوان کننده محصولات MQ خصوصاً کرم شب لایه بردار 20% ام کیو MQ با استفاده از ترکیبات مغذی و طبق تحقیقات فراوان برای حفظ زیبایی و جوانی پوست به بازار عرضه شده و با تأثیرگذاری فوق العاده جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده اند. ترکیبات لایه بردار موجود در کرم شب لایه بردار 20% ام کیو MQ بدون ایجاد هیچ گونه آسیب های پوستی اعم از حساسیت، تورم، قرمزی، خارش و سوزش به از بین بردن لایه شاخی پوست می پردازند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کرم لایه بردار رکسول لطفا از صفحه ما بخواهید.