کانن اوبراین: مکس سری سفرهای بین المللی «کونان اوبراین باید برود» را سفارش می دهد. جزئیات اینجا

انتقال بسیار مورد انتظار کانن اوبراین به HBO Max که اکنون به “مکس” تغییر نام داده است، سرانجام محقق شد. مکس رسما سفارش ساخت یک سریال مسافرتی بین المللی چهار قسمتی با عنوان «کونان اوبراین باید برود» را داده است که در حال تولید است. این نمایش که قرار است در مراسم معرفی اولیه برادران وارنر دیسکاوری اعلام شود، اوبراین را در حالی دنبال می‌کند که او وارد ماجراجویی‌های جهانی می‌شود و از افرادی که از طریق پادکست‌اش با آن‌ها در ارتباط است بازدید می‌کند. O’Brien با طنز در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت: “هواداران من در سراسر جهان هرگز از من نخواستند که آنها را ملاقات کنم، بنابراین من انجام دادم.”

این سریال به وعده‌ای که اوبراین در سال 2020 داده بود عمل می‌کند، زمانی که او پایان برنامه خود را با عنوان TBS در اواخر شب، “کونان” در ژوئن 2021 اعلام کرد. به عنوان بخشی از برنامه خود، اوبراین قصد داشت یک هفته نامه راه اندازی کند. سریال برای HBO Max، پس از قراردادی که او برای یک برنامه جدید واریته امضا کرد که قرار بود سال بعد نمایش داده شود.

کیسی بلویز، مدیر اجرایی محتوای HBO/HBO Max، هنگامی که در فوریه از وضعیت اوبراین پرسیده شد، مکالمات مداوم با معاون اجرایی برنامه‌نویسی HBO، نینا روزنشتاین، در مورد یک پروژه را فاش کرد. این بحث ها در نهایت منجر به ایجاد «کونان اوبراین باید برود»، تهیه کنندگی اجرایی توسط اوبراین و جف راس، زیر نظر شرکت تولید کوناکو اوبراین.

معاون اجرایی برنامه نویسی HBO، نینا روزنشتاین، از همکاری با اوبراین و تیم کوناکو ابراز خوشحالی کرد و هوش، شوخ طبعی و مهربانی آنها را تحسین کرد. شوی آخر شب اوبراین، “کونان” به مدت 11 سال از شبکه TBS پخش شد و به پایان فعالیت 28 ساله او در تلویزیون شب پایانی رسید. سریال مسافرتی «کونان بدون مرز» که به 13 کشور سفر کرد و برنده جایزه امی شد، ادامه نخواهد داشت.

پس از پایان کار “کونان”، اوبراین بر گسترش شرکت رسانه ای “تیم کوکو” خود، عمدتاً از طریق امپراتوری پادکست خود تمرکز کرده است. پادکست او با نام “کونان اوبراین به دوست نیاز دارد” با حضور کانن اوبراین، سونا مووسسیان و مت گورلی بیش از 427 میلیون بار دانلود شده است. تیم Coco که توسط SiriusXM خریداری شده است شامل محتوای دیجیتال و مارک، رویدادهای زنده، کالاها و محصولات مختلف دیگر است که شامل پادکست‌هایی مانند «می‌توانم توضیح بدهم؟» با جی بی اسمو و مایلز گروس، «پارک ها و خاطرات» با راب لو و آلن یانگ، «الهه کلاهبرداری» با لاسی موزلی، «چرا با من قرار نمی گذاری؟» با نیکول بایر، “سه سوال” با اندی ریشتر و “درون کانن” با مایک سوینی و جسی گاسکل.

سوالات متداول

  1. عنوان سری جدید سفر کانن اوبراین چیست؟
    عنوان سری جدید سفر کانن اوبراین، «کانن اوبراین باید برود» است.
  2. سریال چند قسمت خواهد بود؟
    این سریال شامل چهار قسمت خواهد بود.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.