کالکشن باکس آفیس نماینده: مجموعه باکس آفیس نماینده روز چهارم: آنیل سونکارا تهیه کننده پاسخ می دهد که بازیگر نقش آخیل آکیننی برای عبور از رقم دو رقمی تلاش می کند.

آخیل آکیننی بازیگر فیلم «مامور» با کندی پیش می رود، زیرا فیلم در تلاش برای عبور از دو رقمی در گیشه است. با وجود کارگردانی سورندر ردی، داستان و فیلمنامه این فیلم به شدت مورد انتقاد تماشاگران و منتقدان قرار گرفته است.

با این حال، این فیلم پس از چهار روز از اکران خود توانست مبلغ ناچیزی در حدود 10 کرور روپیه در گیشه داخلی جمع کند. اخیراً آمالا آکیننی، مادر آخیل بازیگر نقش اول و بازیگر سرشناس سال‌های گذشته، نظرات خود را درباره استقبال از این فیلم در شبکه‌های اجتماعی بیان کرده است.

درگیری با PS 2

اکران «مأمور آخیل آکیننی» با اکران «پونیین سلوان: قسمت دوم» مصادف شد و با وجود افتتاحیه مناسب، فیلم تلوگو نتوانست از همان روز اول تماشاگران را جذب کند. تبلیغات شفاهی منفی منجر به کاهش شدید مجموعه فیلم در تعطیلات آخر هفته شد.

طبق برآوردها، در اولین دوشنبه خود در باکس آفیس (1 آوریل)، Agent موفق شد تنها 75 میلیون روپیه جمع آوری کند و کل مجموعه خود را در مدت چهار روز به 9.60 کرور برساند. طبق گزارش ها، این فیلم با بودجه ای بالغ بر 70 تا 80 کرور ساخته شده است.

تهیه کننده آنیل سونکارا در میان عملکرد ضعیف فیلم پاسخ می دهد
Agent در تحت تاثیر قرار دادن مخاطب شکست خورد! تهیه کننده فیلم، آنیل سانکارا، مسئولیت شکست فیلم را بر عهده گرفت و با انتشار توییتی در توییتر اذعان کرد که پروژه بدون فیلمنامه یک اشتباه بوده و چندین مشکل از جمله کووید وجود دارد که بر تولید فیلم تأثیر گذاشته است.

سوالات متداول

  1. بودجه «عامل» چقدر است؟
    طبق گزارشات، نماینده با بودجه 70 تا 80 کرور ساخته شده است.
  2. مامور کی آزاد شد؟
    از 28 آوریل 2023 در سینماها اکران می شود.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.