کار از خانه: کلاهبرداری شرکتی به دلیل Covid افزایش می یابد ، کار در خانه: Deloitte Survey

بمبئی: از آنجا که بیشتر شرکت ها کارمندان خود را به دلیل بیماری همه گیر Covid در خانه کار می کنند ، نگران هستند که این امر نیز قرار است در دو سال آینده شاهد جهش قابل توجهی در تقلب ها باشد ، یک تحقیق Deloitte گفت.

طبق گزارش ، بررسی ادعای کلاهبرداری شرکتی هند ، 80 درصد شرکت های بزرگ هند معتقدند که تقلب در دو سال آینده افزایش خواهد یافت. طبق 80.3 درصد از پاسخ دهندگان ، اخلال در تجارت فعلی می تواند باعث تقلب در دو سال آینده شود. در حدود 70.34 درصد احساس کردند که مقدار زیان تقلب افزایش خواهد یافت. در این گزارش گفته شده است كه نزدیك به یك سوم پاسخ دهندگان می گویند این می تواند بین 1 تا 5 درصد درآمد باشد.

“بیماری همه گیر COVID-19 باعث ایجاد اختلال گسترده و در معرض آسیب پذیری روشهای مدیریت مشاغل در سراسر جهان شده است. برخی از تغییرات قابل توجهی که انتظار می رود در طولانی مدت بر مدل های کسب و کار تأثیر بگذارد ، شامل فاصله اجتماعی ، کار از راه دور در مقیاس بزرگ ، اتکا به زنجیره های تأمین کوتاه تر ، استفاده بیشتر از فناوری و درون نگری مشتری به ارزش ادراک شده کالاها و خدمات است. هند همچنین شاهد افزایش بی سابقه در حجم و سرعت ادغام و تملک (M & As) ، در کنار افزایش قابل توجه در سهام خصوصی و سرمایه گذاری های خطر پذیر است. “گزارش Deloitte افزود.

طبق یافته های بررسی ، تدارکات (19.35 درصد) و فناوری اطلاعات (16.94 درصد) همچنان فرایندهایی هستند که در معرض خطرات کلاهبرداری هستند. اشخاص ثالث نشان داده شده است که به احتمال زیاد به اقدامات غیراخلاقی ناشی از کلاهبرداری روی می آورند (36.36 درصد)

“نیاز به استفاده مجدد از سازوکارهای پیشگیری و کشف تقلب از طریق سرمایه گذاری در فناوری وجود دارد که می تواند مناطق خطرآفرین آینده را پیش بینی کرده و پرچم قرمز را برای معاملات مشکوک برافراشته کند. توانایی تغییر و انطباق شیوه های FRM با پارادایم های جدید کاری ، تعیین می کند که چگونه سازمان ها می توانند به طور موثر خطرات تقلب در آینده را برطرف کنند. من امیدوارم که شما گزارش نظرسنجی ما را در تلاشهای خود برای جلوگیری از کلاهبرداری شرکت ها ، تصمیم گیری آگاهانه در مورد سرمایه گذاری در فن آوری های ضد کلاهبرداری ، طراحی چارچوب های خطر تقلب و ایجاد یک شرکت اخلاقی مرتبط و مفید بدانید. ” ، مشاور مالی ، Deloitte Touche Tohmatsu هند.