کارناتاکا برای شمارش آرا در RR Nagar ، Sira آماده است

شمارش آرا pol موجود در دو صندلی مجمع ، Rajarajeshwari Nagar در بنگالورو و Sira در منطقه Tumkur ، در روز سه شنبه برگزار می شود.

مقامات انتخاباتی گفتند که اقدامات امنیتی و امنیتی برای اطمینان از آرام شمردن آرا در هر دو حوزه انتخابیه صورت گرفته است. شمارش از 8 صبح آغاز می شود.

سی و یک نامزد درگیر هستند ، از جمله 15 در Sira و 16 RR Nagar. در حالی که سیرا 82.31٪ آرا را ثبت کرد ، RR Nagar با مشارکت رای دهندگان در 45.5٪ روبرو شد.

انتخاب خداحافظی به سیرا پس از مرگ جلسه MLA B Sathyanarayana در آگوست سال جاری ضروری شد. صندلی RR Nagar پس از رد صلاحیت کنگره MLA Munirathna بر اساس قانون ضدپوشش خالی شد. او با فروش بلیط BJP در مسابقات فرعی شرکت کرده است.

گرچه این حزب از اکثریت راحت تأثیر چندانی در دولت BJP ندارد ، اما نشان دادن نفوذ خود در برابر رای دهندگان بسیار مهم است که رئیس ارشد BS Yediyurappa باشد. با وجود نداشتن پایگاه سیاسی قوی در هر دو حوزه انتخابیه ، BJP امیدوار است که این بار با در اختیار داشتن محبوبیت مونیراتنا در RR Nagar و از طریق استراتژی های تبلیغاتی مستقر در سیرا ، پیروز شود.

این انتخابات همچنین برای DK Shivakumar بسیار مهم است زیرا این اولین انتخاباتی است که وی پس از تصدی مسئولیت ریاست واحد ایالتی حزب درگیر آن است. این که RR Nagar و Sira دارای جمعیت قابل توجیه ووکالیگا هستند ، تنها درگیری میان DK Shivakumar و رهبر JD (S) HD Kumaraswamy را تشدید کرده است ، زیرا آنها سعی می کنند موقعیت خود را به عنوان رهبران قدرتمند جامعه تقویت کنند.