کارت ورود به جلسه NEET UG 2023: کارت پذیرش NEET UG 2023 منتشر شد. لینک مستقیم و نحوه دانلود

کارت پذیرش NEET UG 2023 توسط آژانس ملی تست (NTA) منتشر شد. کارت های پذیرش برای آزمون ملی واجد شرایط بودن در مقطع کارشناسی 2023 (NEET UG 2023) در وب سایت رسمی موجود است. داوطلبان ثبت نام شده می توانند کارت های پذیرش را در neet.nta.nic.in دانلود کنند.

NTA امتحان NEET UG 2023 را در 7 مه 2023 انجام خواهد داد. امتحان قرار است از ساعت 2 بعد از ظهر شروع شود و در ساعت 5.30 بعد از ظهر به پایان خواهد رسید. داوطلبان باید کارت پذیرش NEET UG 2023 را به همراه داشته باشند و می توانند با وارد کردن تاریخ تولد و شماره درخواست، آن را دانلود کنند.

داوطلبان موظفند کارت پذیرش NEET (UG) – 2023 (با استفاده از شماره درخواست و تاریخ تولد) خود را از وب سایت https://neet.nta.nic.in/ wef 03 مه 2023 دانلود کنند (11: از ساعت 30 صبح به بعد) و دستورالعمل های مندرج در آن و همچنین در بولتن اطلاعات را دنبال کنید.”

دانلود کارت پذیرش NEET UG 2023

داوطلبان باید به وب سایت رسمی NEET UG، یعنی neet.nta.nic.in مراجعه کنند. هنگامی که داوطلبان به صفحه اصلی رسیدند، باید روی پیوند مربوط به کارت پذیرش کلیک کنند.

متعاقباً صفحه جدیدی در وب سایت نمایش داده می شود. سپس داوطلبان باید تاریخ تولد و شماره درخواست را وارد کنند. پس از آن داوطلبان می توانند کارت پذیرش NEET UG 2023 را روی صفحه بررسی کنند. می توانید همان را دانلود کنید و می توانید از کارت های پذیرش پرینت بگیرید.

سوالات متداول

Q1. آیا کارت پذیرش NEET UG 2023 منتشر شده است؟
A1. کارت پذیرش NEET UG 2023 توسط آژانس ملی تست (NTA) منتشر شد. Q2. آیا می توانم کارت پذیرش NEET UG 2023 را دانلود کنم؟
A2. بله، داوطلبان می توانند کارت پذیرش NEET UG 2023 را دانلود کنند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.