پیش بینی آب و هوای ایالات متحده: ردیاب طوفان: طوفان استوایی آرلین در خلیج مکزیک در حال شکل گیری است

طوفان استوایی آرلین در بعد از ظهر جمعه در خلیج مکزیک در حال شکل گیری است. بر اساس گزارشی، طوفان گرمسیری آرلین اولین طوفان نامگذاری شده در فصل طوفان اقیانوس اطلس امسال است.

به گزارش یو اس ای تودی به نقل از پیش بینی ها، پیش بینی می شود ساکنان فلوریدا شاهد 1 تا 2 اینچ باران و حداکثر تا 5 اینچ در برخی نقاط باشند.

پیش‌بینی‌های مرکز طوفان نشان می‌دهد که طوفان احتمالاً در فراساحل فلوریدا باقی می‌ماند و کمترین تأثیر را خواهد داشت.

طبق پیش‌بینی کارشناسان مرکز طوفان، طوفان استوایی آرلین احتمالاً در فراساحل باقی می‌ماند و در فلوریدا یا هر منطقه خشکی که به سمت جنوب خلیج فارس می‌پیچد، تأثیر بسیار کمی خواهد داشت.

وقت آن است که ساکنان در امتداد سواحل جنوب شرقی ایالات متحده مطمئن شوند که برنامه های طوفان خود را با شروع فصل طوفان 2023 اقیانوس اطلس در روز پنجشنبه انجام می دهند.

پیش‌بینی‌کنندگان فصلی «تقریباً عادی» را پیش‌بینی می‌کنند، اما مایک برنان، مدیر جدید مرکز ملی طوفان در میامی، در یک کنفرانس خبری در روز چهارشنبه تأکید کرد که در مورد طوفان‌ها واقعاً هیچ چیز عادی نیست. طوفان‌ها عمدتاً برای از بین بردن سردرگمی نام‌گذاری می‌شوند. اگر دو یا چند سیستم طوفانی در آن واحد وجود داشته باشد. ایالات متحده در سال 1953 شروع به استفاده از نام های زنانه برای طوفان ها کرد و در سال 1978 شروع به جایگزینی نام های مردانه و زنانه کرد. هر شش سال یک لیست چرخشی از نام های فصل طوفان اقیانوس اطلس وجود دارد. بر اساس وب‌سایت مرکز ملی طوفان، فهرست می‌تواند تکرار شود و اگر از چرخه بازنشسته شوند، نام‌ها حذف می‌شوند.

نام‌های طوفان 2023 عبارتند از: آرلین، برت، سیندی، دان، امیلی، فرانکلین، گرت، هارولد، ایدالیا، خوزه، کاتیا، لی، مارگوت، نایجل، اوفلیا، فیلیپ، رینا، شان، تامی، وینس و ویتنی.

سوالات متداول

  1. نام آخرین طوفان استوایی چیست؟
    نام آخرین طوفان گرمسیری آرلین است.
  2. طوفان ها چگونه نام گذاری می شوند؟
    ایالات متحده از سال 1953 استفاده از نام های زنانه را برای طوفان ها آغاز کرد و در سال 1978 شروع به تغییر نام های مردانه و زنانه کرد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظراتی که در اینجا بیان می شود، نظرات نویسندگان/ نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.