پیشنهادات صنایع جواهرات ، جواهرات ، مربوط به وظایف تحت نظر FinMin: Piyush Goyal

دهلی نو: پیشنهادهای صنعت سنگهای قیمتی و جواهرات مربوط به عوارض و مالیات توسط وزارت دارایی ، وزیر تجارت و صنعت ، پیوش گویل روز پنجشنبه در دست بررسی است.

کالین شاه ، رئیس شورای ارتقاport صادرات جواهرات و جواهرات پیشنهاد کرده است که عوارض واردات طلا به 4.5 درصد از 12.5 درصد و الماس به 2.5 درصد از 7.5 درصد کاهش یابد.

شاه در سخنرانی خود در کنفرانس جواهرات و جواهرات CII گفت که ساختار وظیفه در کشور “بسیار بالا” است.

گويال گفت: “پيشنهادات شما در مورد اندازه گيري حق وظيفه در دست بررسي وزارت دارايي است.”

وزیر همچنین گفت که برخی “انحرافات” در صنعت اتفاق افتاده است که متأسفانه اعتبار آن را تحت تأثیر قرار داده است ، به ویژه در مورد تأمین مالی.

وی اظهار داشت که این صنعت می تواند نقش مهمی در ایجاد شرایطی که در آن وام دهندگان به بخش و شرکت کنندگان اعتماد می کنند ، داشته باشد.

وی افزود: بیشتر مواردی که باعث درد و رنج صنعت شده است ، برای اکثر افراد این صنعت به خوبی شناخته شده است.

وزیر با همکاری با وام دهندگان و بانکداران گفت: “ما می توانیم برای مشکلات مالی که صنعت در هند با آن روبرو است راه حلی پیدا کنیم.”

بعلاوه ، وی گفت كه مطمئناً مسائلی را كه شاه گاه به گاه مطرح كرده است ، به ویژه در مورد صادرات ، بازپرداخت مالیات در ایستگاه گمرك هنگام صادرات كالا ، صادرات بسته های كوچك از طریق تجارت الكترونیك و پیك ها ، مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی همچنین به این صنعت پیشنهاد داد تا خودتنظیم یا سیاست ها و رویه هایی را که باید برای اطمینان از رفتار منظم صنعت در نظر گرفته شود ، بررسی کند.

گویال گفت این بخش از طریق آگاهی در مورد کیفیت و رقابت قیمت توانسته است به بازارهای ایالات متحده ، امارات ، روسیه ، سنگاپور و هنگ کنگ نفوذ کند.

“اکثر بازیکنان در بخشهای جواهرات و جواهرات MSME هستند. ما نیاز داریم تا تلاش های آنها را در زمینه بازاریابی ، بسته بندی لجستیکی و دسترسی به بودجه کم هزینه افزایش دهیم. این را می توان با مشارکت مشترک و مشارکت فعال انجمن های جواهرات و صنعت جواهرات ، “او گفت.

وزیر افزود: این بخش حدود 7.5 درصد به تولید ناخالص داخلی کشور ، 14 درصد به صادرات کشور کمک می کند و بیش از 5 میلیون نفر را اشتغال زایی می کند.