پل پوگبا می خواهد منچستر یونایتد “این ذهنیت پیروزی را ادامه دهد”

منچستر [UK]: منچستر یونایتد در دیدار قبلی خود پیروزی 3-1 را کسب کرد و پل پوگبا گفت که او می خواهد تیم با این ذهنیت برنده ادامه یابد زیرا آنها برای دو “بازی بسیار مهم” آماده می شوند.

منچستر یونایتد چهارشنبه در لیگ قهرمانان برابر RB Leipzig به میدان می رود و در 12 دسامبر در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی قرار می گیرد. در مسابقه قبلی ، منچستر یونایتد وستهام را شکست داده بود و تمام گل های او در نیمه دوم این بازی بود.

“مطمئناً ، ما دو بازی بزرگ پیش رو داریم. ما لیگ قهرمانان را داریم [against Leipzig] و ما شهر داریم. ما می دانیم که این دو بازی بسیار مهم و تعیین کننده است. “وب سایت رسمی باشگاه به نقل از پوگبا گفت.

وی افزود: “ما باید همیشه این ذهنیت پیروزی را ادامه دهیم. این همان چیزی است که باشگاه در آن حضور دارد و ما می خواهیم این کار را ادامه دهیم و کاری که در نیمه دوم انجام دادیم.”

منچستر یونایتد در حال حاضر با 19 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد ، یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی که مقام ششم جدول را دارد.

پوگبا گفت پیروزی تنها نتیجه ای است که او در بازی های آینده می خواهد.

“ما نمی توانیم شکست بخوریم و با یک باخت یا یک تساوی خوشحال شویم. ما باید بازنده بدی باشیم – این همان چیزی است که باید باشیم – و همیشه می خواهیم برنده شویم. حتی 1-0 یا 6-5 نیز باید پیروز شویم. او گفت که این همان چیزی است که ما می خواهیم.