پخش زنده MI vs PBKS: مسابقه MI vs PBKS IPL 2023: زمان و مکان تماشای تلویزیون، پخش زنده

هندی‌های بمبئی که به دلیل شروع کند خود در لیگ برتر هند شناخته می‌شوند، توانسته‌اند فرم خود را پیدا کنند و احتمالاً تیم مورد علاقه خود در بازی آینده خود مقابل پنجاب کینگز در روز شنبه خواهند بود. دو نفر اول روهیت شارما و ایشان کیشان در فرمی استثنایی بوده‌اند و شروع‌های سریع و ثابتی در اینینگ‌های خود ارائه می‌کنند و با سرعت قابل توجهی تقریباً 10 ران در هر اوور به ثمر می‌رسند. این یک پایه محکم برای بقیه ترکیب توپ‌زنی سرخپوستان بمبئی ایجاد کرده است تا هر هدفی را که توسط حریفان تعیین می‌شود را تعقیب کنند.

در حالی که کامرون گرین و تیم دیوید در چند بازی گذشته برای سرخپوستان بمبئی با خفاش تاثیرگذار بوده اند، این تیم از نزدیک عملکرد مستحکم خود، سوریاکومار یاداو، را در مسابقه آتی تماشا خواهد کرد.

هندی‌های بمبئی شروعی متزلزل در لیگ برتر هند داشتند و در دو بازی اول خود شکست خوردند. با این حال، آنها با پیروزی های چشمگیر مقابل دهلی کپیتالز، کلکته نایت رایدرز و سانرایزرز حیدرآباد به شدت بازگشته اند. آنها در حال حاضر در رده ششم جدول امتیازی قرار دارند و به دنبال صعود با یک برد دیگر در دیدار بعدی خود هستند.

پادشاهان پنجاب که در حال حاضر در رده هفتم جدول امتیازات قرار دارند، در غیاب کاپیتان همیشگی و بهترین گلزن خود، شیخار داوان، با مشکل مواجه شده اند. داوان ممکن است به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف نتواند در دیدار مقابل هندی های بمبئی به میدان برود. در حالی که پادشاهان پنجاب موفق شده اند سه بازی از شش مسابقه خود را تا کنون برنده شوند، آنها سه بازی از چهار مسابقه اخیر خود را باخته اند، که نشان دهنده اتکای بیش از حد آنها به ثبات و قدرت آتش داوان در صدر جدول است. بدون او، آن‌ها به سایر بت‌بازان خود نیاز دارند تا گام بردارند و جای خالی نبودن او را پر کنند.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد مسابقه امروز هندیان بمبئی و پادشاهان پنجاب بدانید:

بازی IPL 2023 بین هندیز بمبئی و پنجاب کینگز قرار است روز شنبه 22 آوریل برگزار شود که در ورزشگاه وانکهده بمبئی برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود که دیدار هندی‌های بمبئی و پنجاب کینگز عصر حوالی ساعت 19:30 به وقت تهران آغاز شود. پرتاب بازی معمولاً 30 دقیقه قبل از شروع بازی انجام می شود، به این معنی که بازی پرتاب این مسابقه احتمالاً در ساعت 7 بعد از ظهر IST انجام می شود.

این مسابقه از شبکه ستاره ورزش از تلویزیون پخش خواهد شد.

مسابقه Mumbai Indians vs Punjab Kings IPL 2023 برای پخش زنده در اپلیکیشن و وبسایت JioCinema در دسترس خواهد بود.

سوالات متداول

Q1: هندی های بمبئی چند عنوان IPL کسب کرده اند؟
هندی‌های بمبئی تاکنون پنج عنوان قهرمانی IPL را در سال‌های 2013، 2015، 2017، 2019 و 2020 کسب کرده‌اند.

Q2: بالاترین گلزن هندی های بمبئی در IPL کیست؟
روهیت شارما بالاترین گلزن هندی های بمبئی در IPL است که بیش از 5000 دوش برای این تیم به ثمر رسانده است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.