پخش زنده KKR مقابل GT: پخش زنده KKR در مقابل GT: تیم های پیش بینی شده را بررسی کنید، رکورد رو در رو قبل از مسابقه آتی Kolkata Knight Riders vs Gujarat Titans IPL 2023

نایت رایدرهای کلکته و تایتان های گجرات قرار است در بازی برگشت فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) به مصاف هم بروند. با توجه به اینکه هر دو تیم از استعدادهای هیجان انگیز خود می بالند و هر کدام در رویارویی های قبلی خود یک برد داشتند، این مسابقه نوید یک رویارویی هیجان انگیز را می دهد. بیایید نگاهی به پیش نمایش و XI های احتمالی بازی بیندازیم.

پیش نمایش

کلکته نایت رایدرز با پیروزی در آخرین بازی خود مقابل رویال چلنجرز بنگلور وارد مسابقه می شود. آنها با فرم نیتیش رعنا که در این فصل در فرم درخشانی قرار گرفته است، شکوفا خواهند شد. نایت رایدرز نیز ترکیب قدرتمندی در ضربات پنالتی دارد که افرادی مانند جیسون روی و آندره راسل در رده های خود قرار دارند. علاوه بر این، حمله بولینگ آنها به رهبری وارون چاکراوارتی حیله گر و اومش یاداو با تجربه، به دنبال خفه کردن خفاش تایتان های گجرات خواهد بود.
از سوی دیگر، تایتان های گجرات به دنبال انتقام از دست دادن خود در رویارویی قبلی خواهند بود. آنها با دو برد متوالی وارد مسابقه می شوند و به دنبال ادامه روند حرکتی خود هستند. تایتان‌ها با افرادی مانند Shubman Gill و Wriddhiman Saha به برتری بالایی می‌بالند. علاوه بر این، حمله بولینگ آنها، به رهبری افرادی مانند رشید خان و محمد شامی، به دنبال نگه داشتن بتزنان نایت رایدرز خواهد بود.

XIهای احتمالی

شوالیه سواران کلکته: جیسون روی، نارایان جاگادیسان (هفته‌انه)، ونکاتش ایر، نیتیش رانا (ج)، آندره راسل، رینکو سینگ، دیوید ویسه، سونیل نارین، وایبهاو آرورا، اومش یاداو، وارون چاکراوارتی. تیتان‌های گجرات: وریددیمان ساهاها )، شوبمن گیل، هاردیک پاندیا (ج)، ویجی شانکار، دیوید میلر، آبیناو منوهار، راهول تواتیا، رشید خان، محیط شارما، محمد شامی، نور احمد.

جزئیات پخش و پخش تلویزیونی

این مسابقه شنبه 29 آوریل در استادیوم نمادین Eden Gardens در کلکته برگزار خواهد شد. از ساعت 3:30 بعد از ظهر IST آغاز خواهد شد و بازی پرتاب در ساعت 15:00 IST برنامه ریزی شده است. این مسابقه به صورت زنده از شبکه استار اسپورت هند پخش خواهد شد. علاوه بر این، این مسابقه را می توان به صورت زنده در اپلیکیشن جیو سینما به صورت رایگان پخش کرد.

سوالات متداول

کاپیتان گجرات تایتانز برای IPL 2023 کیست؟
هاردیک پاندیا کاپیتان گجرات تایتانز برای IPL 2023 است.

کاپیتان کلکته نایت رایدرز برای IPL 2023 کیست؟
نیتیش رانا کاپیتان Knight Knight Riders برای IPL 2023 است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.