پاسخ وردل امروز: وردل 685 پاسخ امروز: سرنخ هایی برای 5 می وردل

Wordle 685 اینجاست! هشدار اسپویلر اما به نظر می رسد حرف امروز بسیار آسان است. اخیرا وردل کلمات رایج زیادی را به زبان آورده است و مردم واکنش های متفاوتی به این حرکت نشان داده اند. برخی همچنین می گویند که مدت زیادی است که Wordle یک کلمه چالش برانگیز را فشار داده است، اما اینطور نیست زیرا کلمات به طور تصادفی تنظیم شده اند.

اما، هر چه که باشد؛ حتی اگر اخیراً کلمات ساده ای را بیان می کند، اگر می خواهید بیشتر برنده شوید برای شما خوب است. اگر در مورد کلمه امروز مطمئن نیستید، بهتر است به نکات و سرنخ هایی که به شما کمک می کند نگاه کنید. اگر نمی توانید کلمه را حدس بزنید، می توانید با اسکرول کردن به پایین، پاسخ را پیدا کنید. بدون مقدمه، بیایید شروع کنیم!

وردل 685 سرنخ

کلمه امروز با B شروع می شود و با W به پایان می رسد.
دارای دو مصوت است.
جدا از پاسخی که در زیر داده شده است، در این مقاله از این کلمه نیز استفاده شده است.
دو مصوت در کلمه E و O هستند.

وردل 685 پاسخ

اگر سرنخ‌ها و نکات به شما کمک نکرد تا به پاسخ Wordle در روز جمعه، 5 می نزدیک‌تر شوید. نگران نباشید! ما شما را گرفته ایم. پاسخ وردل امروز «زیر» است.

زیر به معنای چیزی در موقعیت پایین تر است.

کاربرد در جمله: من موقعیت مناسبی در محل کار داشتم اما دستمزد کمتر از حد متوسط ​​بود.

سوالات متداول

  1. چه کسی Wordle را توسعه داد؟
    مهندس نرم افزار جاش واردل. با این حال، بعداً نیویورک تایمز آن را به دست آورد.
  2. کجا می توان روزانه Wordle بازی کرد؟
    هر روز در ساعت نیمه شب محلی تازه می شود. بنابراین، مراقب وب سایت نیویورک تایمز باشید. به خط ادامه دهید!

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.