ویکی کاوشال: “پنجابی” کاترینا کایف همسر ویکی کاوشال را “غش” می کند. بدونید چی گفت

ویکی کاوشال در مورد عبارات پنجابی که به همسرش کاترینا کایف آموخته صحبت کرد و از شنیدن صحبت های او به پنجابی احساس ناراحتی کرد.

در شصت و هشتمین دوره جوایز فیلم فیر، وقتی از ویکی کاوشال برای مشاوره ازدواج خواسته شد، گفت که او و همسرش کاترینا کیف تنها یک سال و نیم است که با هم ازدواج کرده اند، بنابراین او هنوز در جریان دریافت راهنمایی از دیگران به جای این بود. دادن به آنها او با طنز پیشنهاد کرد که بهترین نکته ای که می تواند ارائه دهد این است که به سادگی ازدواج کند.

چند لحظه بعد، ویکی کاوشال در حین گفتگو با آنوشکا دندکار و کاران واهی روی فرش قرمز، عبارات پنجابی را که به همسرش کاترینا کایف آموخته بود، ذکر کرد.
او فاش کرد که عبارات «کی حال چال» و «حال چال بدیه نه» را به او یاد داده است. او همچنین به شوخی اضافه کرد که با وجود اینکه کاترینا کمی پنجابی می‌دانست، اما پس از شنیدن صحبت‌های او همچنان احساس غمگینی می‌کند و “بیهوش می‌شود”.

در عرصه کار، ویکی کاوشال آخرین بار در فیلم «گوویندا نام مرا» از دیزنی+ هاتستار در کنار کیارا آدوانی و بومی پدنکار دیده شد. اوایل امسال، او به عنوان شخصیت اصلی در «دوبارا» انوراگ کاشیاپ در کنار دی‌جی محبت ظاهر شد. ویکی چندین پروژه آینده دارد که قرار است امسال اکران شود، از جمله «سام بهادر» و دو فیلم بدون عنوان با آناند تیواری و لاکسمن اوتکار.

سوالات متداول

  1. ویکی کاوشال و کاترینا کیف چه زمانی ازدواج کردند؟
    در 9 دسامبر 2021، کاترینا کیف و ویکی کاوشال ازدواج کردند.
  2. شصت و هشتمین دوره جوایز فیلم فیر کجا برگزار شد؟
    در مرکز متعارف جهانی Jio در بمبئی برگزار شد.

داستان های ET Prime را از دست ندهید! به روز رسانی روزانه کسب و کار خود را در واتس اپ دریافت کنید. اینجا کلیک کنید!

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.