وینیت جین، دکتر گروه تایمز، می‌گوید جوایز ET: هوای هیجان‌انگیز کارآفرینی در هند

وینیت جین، سرپرست گروه تایمز، گفت که هند در حال تحول است و فضای کارآفرینی هیجان انگیزی در شهرها و شهرستان های آن وجود دارد. او با قدردانی از رهبری نخست وزیر نارندرا مودی و وزرای او به خاطر بال دادن به رویای هند جدید، گفت: «روحیه می‌توانی در میان جوانان و ناآرام‌ها وجود دارد که از بزرگی چالش یا چالش دلسرد نخواهند شد. از ترس شکست له شده است.»

وی با استناد به گزارش چشم انداز اقتصاد جهانی بانک جهانی که رشد تولید ناخالص داخلی هند را 6.3 درصد در سال جاری پیش بینی می کرد، گفت: «اعداد به ما می گویند که سیاست های دولت کارآمد هستند.» او نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی را به دلیل ارائه یک بودجه “به زیبایی متعادل” که حتی در سال قبل از انتخابات نیز مملو از هزینه های رایگان نیست، تحسین کرد.

او گفت که وزیر امور خارجه به خود اجازه نداده است که از دارما اصلاحات یا سانسکار انجام آنچه درست و درست است منحرف شود. او گفت که “ساخت هند”، یکی از ابتکارات کلیدی دولت، اکنون یک ضرورت ملی است و در حال شکل گیری است، همانطور که سرمایه گذاری خارجی بالاتر نشان می دهد.

وی گفت همچنین، طرح تشویقی مرتبط با تولید قرار است باعث رونق تولید شود. به گفته وی، تصمیم وزیر دارایی در سال 2019 برای کاهش مالیات شرکت‌ها به 15 درصد برای شرکت‌های تولیدی جدید نقش مهمی در تحقق این امر داشته است.

«یک دولت چابک و متعهد، مایل‌های بیشتری را پیاده‌روی کرده است تا موتورهای اقتصاد را در شرایط جوی نامساعد کار کند. انتخاب واردات بیشتر نفت روسیه به جبران تاثیر افزایش قیمت نفت خام کمک کرد. انتظار می‌رود فشار زیرساختی که در بودجه امسال معرفی شده است، در بسیاری از بخش‌ها منجر به افزایش سرمایه شود.»

وی با برانگیختن نان تست برای برندگان، گفت: «هر سازمانی برای بالا رفتن از سطح معمولی و درخشش نیاز به تعادلی از استعداد و رهبری دارد. برندگان امروز ما این را منعکس می کنند.»

«در امریت کال، با محدودیت‌های گذشته نزدیک ما محدود نشوید. این دولت هم در سطح محلی و هم در سطح جهانی فکر می‌کند و عمل می‌کند.» وی افزود: «اگر به هر گونه الهام نیاز دارید، به موضوع ریاست جمهوری G20 ما، Vasudhaiva Kutumbakam، نگاه نکنید. این سرود که ریشه در تاریخ باشکوه ما دارد، سرود مناسبی برای نظم نوین جهانی است.»