ویدئویی از مسواک زدن مردی در قطار متروی دهلی در فضای مجازی منتشر شد

اخیراً ویدئویی از یک زن کم پوش در داخل اتوبوس متروی دهلی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. اکنون ویدیوی دیگری از مترو دهلی منتشر شده است و آن نیز در فضای مجازی منتشر شده است. این بار مردی در حال مسواک زدن در قطار متروی دهلی دیده می شود.

این ویدیو توسط یکی از محیط گوهر در حساب اینستاگرام خود منتشر شده است. در نوامبر 2022 پست شد اما اکنون با بیش از 81000 لایک و بیش از یک میلیون بازدید در فضای مجازی منتشر شده است.

این مرد در حال حرکت از یک محفظه به محفظه دیگر در حین مسواک زدن دیده می شود.

با این حال، کاربران اینترنت در مورد عملکرد این شخص اختلاف نظر داشتند، برخی از اعتماد به نفس او شگفت زده شدند، در حالی که دیگران او را به دلیل عدم رعایت بهداشت و آداب مورد انتقاد قرار دادند.

جالب اینجاست که Mohit Gauhar ویدیوی دیگری را منتشر کرده است که ظاهراً از همان شخص در حال حرکت از یک کوپه به کوپه دیگر در قطار متروی دهلی با یک تی شرت و یک حوله است.

این اولین بار نیست که چنین ویدیوهای ویروسی از متروی دهلی منتشر می شود.

چندی پیش پس از اینکه زنی با حداقل لباس در حال تردد در متروی دهلی بود، جنجال بزرگی به راه افتاد. بلافاصله پس از آن، ویدیویی از رقص یک زن بر روی سکوی متروی دهلی در فضای مجازی پخش شد. متروی دهلی در گذشته به مسافران توصیه می کرد که تمام آداب و پروتکل های اجتماعی را رعایت کنند.

در این توصیه نامه آمده است: «مسافران نباید در هیچ فعالیتی افراط کنند یا لباسی بپوشند که می تواند حساسیت های دیگر مسافران را آزار دهد.

قانون عملیات و تعمیر و نگهداری شرکت مترو دهلی بر اساس بخش 59، اعمال زشت را به عنوان یک جرم قابل مجازات فهرست می کند.

ما از همه مسافران خود می‌خواهیم هنگام سفر در سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی مانند مترو، خوش‌آرامی خود را حفظ کنند. با این حال، مسائلی مانند انتخاب لباس در حین سفر یک موضوع شخصی است و از مسافران انتظار می‌رود که رفتار خود را در یک سیستم مسئولانه تنظیم کنند. DMRC افزود.

DMRC همچنین در موارد متعددی به مسافران هشدار داده بود که در داخل متروی دهلی فیلم‌های اینستا یا فیلم‌های رقص بسازند و گفته بودند در صورت دستگیری جریمه خواهند شد.

DMRC در ماه مارس سال جاری در انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «فیلم‌برداری از حلقه‌ها، ویدیوهای رقص یا هر گونه فعالیت دیگری که ممکن است باعث ناراحتی مسافران شود، در داخل متروی دهلی ممنوع است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.