وقتی 2 تریلیون دلار صنعت بیمه غیر زندگی کوتاه باشد ، بحران بعدی غیرقابل بیمه است

زمینه های زیادی وجود ندارد که 2 تریلیون دلار به نظر یک مبلغ ناچیز باشد. سپس همه گیری ایجاد می شود.

عواقب اقتصادی ناشی از Covid-19 باعث شده است كه بیمه ها هشدارهای موجود بدهند و مشاغل كشف كنند كه تحت پوشش آنها نیستند. این امر منجر به دادگاه های مملو از پرونده های قضایی و دولت هایی شده است که برای رهایی از درد بیشتر.

در حقیقت این واقعیت وجود دارد که سرمایه 2 تریلیون دلاری صنعت بیمه غیر زندگی جهانی در یک رویداد “قو سیاه” مانند حمله سایبری یا بیماری همه گیر دیگری که اقتصاد جهانی را دچار مشکل می کند ، دوام نخواهد آورد. قانون گذاران در انگلیس ، اتحادیه اروپا و ایالات متحده در حال تلاش برای کمک مالیات دهندگان به روشی قابل پیش بینی تر از کمک های مالی با شتاب جمع شده هستند. غول های بیمه از جمله Chubb Ltd. ، Axa SA و Lloyd’s of London تلاش می کنند قبل از محو شدن درس های 2020 ، اقدام کنند.

کریستین مومنتالر ، مدیر ارشد اجرایی سوئیس Re AG ، اوایل سال جاری در تماس تلفنی با درآمد گفت: “بیماری همه گیر خطری نیست که بتوانید از پس آن برآیید.” “ترازنامه بیمه ها کسری ناچیز است” از آنچه ممکن است در طی یک مصیبت مورد نیاز باشد.

هر صنعت به اندازه خطر همه گیری ، به گفته صنعت ، به حمایت دولت نیاز دارد. ویروس کرونا ویروس اقتصاد جهانی را به روشی تعطیل کرده است که تعداد اندکی برای آن آماده شده بودند ، در حالی که مجبور به بستن درهای خود شده بودند ، درآمد میلیون ها کسب و کار قطع یا کاملاً از بین رفت. اما این تنها تهدید ممکن نیست.

بیمه کردنبلومبرگ

جولیان انوئیزی ، مدیر عامل شرکت Pool Re ، یک شرکت بریتانیایی که پوشش ملکی را ارائه می دهد ، گفت: “جهان در معرض خطر سیستمیک بیشتری در حمله سایبری ، قطع زنجیره تامین ، معلولیت طولانی مدت ، مراقبت های بهداشتی و غیره است.” خسارت و قطع تجارت از حملات تروریستی با مشارکت دولت. وی گفت: “اگر از خطراتی که بیمه آن بسیار دشوار است دور شویم ، اگر به دنبال استفاده از تخصص خود برای یافتن راه حل های نوآورانه و خلاقانه مانند مشارکت دولتی و خصوصی و کار با دانشگاه نیستیم ، بی ربط می شویم.” در مصاحبه ای گفت.

به طور حتم ، دولتها در سال 2020 بیشترین هزینه های مربوط به بیماریهای همه گیر را متحمل شده اند ، صندوق بین المللی پول تخمین زده است که اقدامات نجات با پرداخت مالیات از سوی مودیان تاکنون به 12 تریلیون دلار رسیده است. بیمه ها در ایالات متحده دریافته اند که دادگاه ها به طور کلی در اختلافات مربوط به پوشش خسارات تجاری مربوط به بیماری همه گیر طرف آنها هستند ، در حالی که برخی دیگر در انگلیس و اروپا برخی از دعواهای برجسته قانونی را از دست داده اند.

بازارهای بیمه برای رویدادها ، مسافرت ها و وقفه های تجاری همه توسط ویروس نابود شده اند. برای کسانی که به دنبال محافظت در برابر احتمال شیوع همه گیر هستند ، بیشتر متوجه خواهند شد که شرکت ها پادمان های کمی برای ادامه کار ارائه می دهند. آلیانز SE ، بزرگترین بیمه گر اروپا ، گفت که تمرکز قرارداد برای حذف بیماری های همه گیر متمرکز خواهد شد. مونیخ ری فروش سیاست های تجاری را که همه گیرها را پوشش می دهد متوقف کرده است.

کریستوفر سوئیفت ، مدیر عامل شرکت خدمات مالی هارتفورد ، سه شنبه در یک گروه گلدمن ساکس گفت: “در تمام زمینه های کاری خود ، ما شرایط و شرایط را در مواردی که لازم بود تشدید کنیم ، ارائه دادیم.” کنفرانس. “با وارد شدن به موج دوم در اینجا ، فکر نمی کنیم که مواجهه بیشتری داشته باشیم.”

مکالمات در پشت پرده های دولت در مراحل اولیه است زیرا پیشنهادهایی از اشکال و اندازه های مختلف توسط بیمه ها ارائه می شوند و توسط قانون گذاران مورد بررسی دقیق قرار می گیرند. واکنش دولت ها در کشورها متفاوت بوده است ، در حالی که فرانسه و ایالات متحده بیشترین تلاش خود را برای دستیابی به یک طرح انجام می دهند.

قانون گذاران آمریكایی در حال بحث در مورد یك برنامه بیمه اتكایی فدرال بر مبنای پشتوانه موجود برای خطر تروریسم هستند كه پس از حملات 11 سپتامبر ایجاد شده است. در فرانسه ، وزیر دارایی برونو لومیر ، که خودش به ویروس کرونا مبتلا شد ، قصد دارد طرحی را قبل از پایان سال اعلام کند.

به گفته بروس کارنگی-براون ، رئیس لویدز از لندن ، سایر کشورها باید از ایالات متحده و فرانسه پیروی کنند و برای دستیابی به توافق تلاش کنند ، در حالی که هنوز بحران فعلی بیش از همه در ذهن قانون گذاران است.

وی گفت: “مردم خیلی زود فراموش می شوند.” “همانطور که همه گیری شروع به باز شدن می کند ، من به راحتی می توانم این موضوع را در دستور کار ببینم.”

یکی از اصلی ترین موانع ایجاد توافق در این مورد این است که انتظار می رود صنعت چه مقدار از دوش خود را تحمل کند. در فرانسه ، پس از اینکه لو مایر آنها را به کمک مالی استثنایی تهدید کرد اگر به هتل ها و رستوران های آسیب دیده از بحران کمک نکنند ، بیمه ها موافقت کردند که حق بیمه برای مهمان نوازی و سایر بخشهای آسیب دیده را مسدود کنند.

کارولین مالونی ، نماینده مجلس دموکرات از نیویورک ، لایحه ای را تحت عنوان قانون بیمه خطر ابتلا به بیماری همه گیر ارائه داده است که پس از تروریسم 11 سپتامبر ساخته شده است. این تلاش موجب حمایت انجمن مدیریت ریسک و بیمه ، گروهی از مدیران ریسک در شرکت های مختلف شده است.

مالونی در بیانیه ای گفت: “ما به یک چارچوب نیاز داریم تا در طولانی مدت در هنگام بروز یک بیماری همه گیر مانند Covid-19 ، امدادرسانی کنیم.” “PRIA چارچوبی را برای مشاغل كوچك فراهم می كند تا بدون نیاز به انتظار برای كنگره برای تصویب لایحه اضطراری دیگر ، به آنها كمك كنند.”

چوب ، بیمه کننده جهانی به رهبری ایوان گرینبرگ ، برنامه هایی را برای یک مشارکت دولتی و خصوصی تنظیم کرده است که در آن دولت فدرال “درصد قابل توجهی از خطر” را بر عهده خواهد گرفت و همچنین بیمه گران برخی هزینه ها را نیز متحمل می شوند. سایر افراد در صنعت ، مانند انجمن بیمه خسارت های املاک آمریکا ، مخالف این هستند که بیمه ها به طور کلی وجه نقدی را تهیه کنند.

مارک هامفریس ، معاون دعاوی و مدیریت ریسک در Watt Cos. ، در مورد یک طرح پیشنهادی برای امداد همه گیر در ایالات متحده که مورد بحث است ، گفت: “تلاش برای یافتن راهی برای ایجاد تعادل در همه این موارد بسیار مهم خواهد بود.” “این امید وجود دارد که مقداری پول مالیات فدرال به عنوان پشتیبان هزینه شود ، اما دلارهایی که به طور کلی از مودیان مالیات گرفته می شود ، به ویژه اگر یک بیماری همه گیر بزرگ دیگر وجود داشته باشد ، کمتر از بیمه ای خواهد بود.”

قانون گذاران آمریكایی قبلاً برای پوشش خلأهای بیمه ای تهدیدهای مختلف وارد عمل شده اند. خطر سیل تحت پوشش برنامه ملی بیمه سیل قرار دارد. مردم کالیفرنیا می توانند از طریق یک برنامه دولتی که بصورت خصوصی تأمین می شود و به صورت عمومی مدیریت می شود ، از هزینه های زلزله در امان بمانند.

قانون بیمه خطر تروریسم ایالات متحده و Pool Re انگلیس در واکنش به حملات بزرگ تنظیم شده اند و تلاش های مشابهی برای مقابله با خطر همه گیری در هر دو کشور در حال بحث است. این اقدامات به بیمه گذاران کمک می کرد تا پوشش خود را ارائه دهند در حالی که مصرف کنندگان می توانند به بیمه تروریسم با قیمتی که می توانند دسترسی پیدا کنند.

هدف از پیشنهادات همه گیر این است که اطمینان حاصل شود که به مشاغل کوچک ، اگر گفته شود درهای خود را دوباره ببندند تا از انتشار ویروس دیگری جلوگیری کنند ، مستقیماً به دلیل از دست دادن درآمد خود جبران می شود. برخی از پیشنهادات ، مانند پیشنهادی که در فرانسه ارائه می شود ، بطور خاص برای شرکتهای کوچکتر هدف گذاری شده است.

پیشنهادهایی مانند لویدز از “Black Swan Re” در لندن که شامل خطرات سیستمیک مانند تسریع تغییرات آب و هوایی و حملات سایبری جهانی علاوه بر موارد اضطراری بهداشت عمومی است ، در گذشته بحث شده است ، اما به گفته پائولا جارزابکوفسکی هرگز جدی گرفته نشده است ، استاد مدیریت استراتژیک در دانشکده بازرگانی ، دانشگاه سیتی لندن. با توجه به ویرانی اقتصادی ناشی از ویروس کرونا ، این زمان می تواند متفاوت باشد.

جارزابکوفسکی گفت: “این همیشه خیلی سخت دیده می شود – هنوز این اتفاق نیفتاده است.” “خوب ، ما اکنون یک فاجعه بسیار خوب داریم.”