وارون چاکاراوارتی در آخرین ور 8 دفاع می کند تا به KKR کمک کند SRH را با 5 ران شکست دهد.

ضربات خود ویرانگر دوباره Sunrisers حیدرآباد را ناامید کردند تا به یک Knight Riders یک برد پنج ران در IPL در اینجا در روز پنجشنبه به دست بیاورند و تیم تحت رهبری Nitish Rana را در مسابقات زنده نگه دارند. رانا و رینکو سینگ با یک همکاری 61 دونده مثمر ثمر برای کمک به KKR در پست 171 برای 9 نفر آمدند و سپس توپ گیران آنها، به ویژه شاردول تاکور (23/2) و وایبهاو آرورا (2/32)، به محدودیت قهرمانان دو بار IPL کمک کردند. Sunrisers Hyderabad به 166 برای هشت در 20 اور.

وارون چاکاراوارتی یک 20 امتیاز درخشان را به ثمر رساند تا یک برد خوشامد برای تیمش کسب کند.

KKR چهارمین پیروزی فصل خود را به دست آورد و اکنون در 8 امتیاز است، در حالی که SRH که در 6 امتیاز باقی مانده بود، ضربه بزرگی به شانس خود برای صعود به پلی آف متحمل شد.

با توجه به اینکه آیدن مارکرام (41 توپ از 40 توپ) و هاینریش کلاسن (36 توپ از 20 توپ) کاپیتان SRH آفریقای جنوبی در یک برهه از زمان به دنبال حذف بازی با 70- توپ خود بودند، این پیروزی برای KKR سخت بود. مشارکت را اجرا کنید

مارکرام و کلاسن شخصیت‌هایی را به همراه داشتند، اما اخراج آن‌ها در پیاپی سریع منجر به عذاب برای تیم میزبان شد، زیرا ضربات بعدی نتوانستند ادامه پیدا کنند.

جفت KKR از Rana و Rinku در زمانی که تیم در پایان پاورپلی در 49 برای سه با هم دست و پنجه نرم می‌کرد، با هم کنار هم آمدند.

اما زمانی که رعنا در اوور دوازدهم جدا شد، توپ 31 توپ 42 او با سه توپ چهار و تعداد مساوی حداکثر، تیم را در مسیر مجموع مبارزه قرار داد. در حالی که ویکت‌ها در انتهای دیگر به سقوط ادامه می‌دادند، آندره راسل و سونیل نارین هندی‌های غربی به سختی تاثیری می‌گذارند، رینکو (46 توپ از 35 توپ) غریزه طبیعی خود را مهار کرد و با صبر و حوصله بازی کرد تا تیم مجموعاً دفاع کند.

این یک شروع فراموش نشدنی دیگر برای KKR بود، در حالی که رحمان الله قرباز نتوانست جادوی بازی قبلی مقابل گجرات تایتانز را بازسازی کند.

بازکننده 21 ساله افغانستانی در اولین ارسال اوور از سوی مارکو یانسن از آفریقای جنوبی به توپ بلندی افتاد که سعی داشت آن را از وسط ویکت بزند اما کمی دیر بود و لبه بالایی به سمت هری بروک در ساعت پرواز کرد. اواسط

ونکاتش ایر پنج توپ بعد را ترک کرد و دومین قربانی یانسن شد، زیرا ضربان‌دار قد بلند چیزهای کوتاهی را فرستاد که خمیر KKR با ناراحتی سعی کرد آن‌ها را قلاب کند، فقط آن‌ها را در هوا بلند کرد تا هاینریش کلاسن، ویکت‌باش، به راحتی به آن ضربه بزند.

بوونشوار کومار، ملوان هند، در انتهای دیگر، تنها 12 دوش را واگذار کرد، زیرا تیم میزبان شروع ضعیف دیگری را پشت سر گذاشت.

پس از بولینگ دو واید و بدون توپ، بازیکن کریکت اوتار پرادش ویکت بزرگ جیسون روی بازکننده انگلیس را به دست آورد.

حرکت خفاش متقاطع روی از پیش برنامه ریزی شده بود و در حالی که مایانک آگاروال یک شکار ساده گرفت، به سمت مرد سوم کوتاه قد حرکت کرد.

SRH نیز در تعقیب و گریز خود شروع ضعیفی داشت، با هارشیت رانا، بازیکن KKR، یک بار دیگر ضعف مایانک آگاروال، بازکننده SRH را در هنگام مواجهه با تحویل‌های کوتاه، آشکار کرد. در حالی که بازکننده به راحتی ضربات خود را در دو طرف ویکت بازی می کرد، رانا او را با سرعتی معادل 140 کیلومتر در ساعت آزمایش کرد و به بدن در استامپ وسط و پا متمایل شد.

Mayank در حالی که سعی می کرد سرش را از خطر دور کند، یک قلاب دفاعی بازی کرد و توپ را به سمت دروازه بان فرستاد تا توپ را به راحتی بگیرد.

اخراج‌های نرم مایانک فشار را بر بالاترین رتبه شکننده SRH بازگرداند و 8 ران بعد، SRH به 37 برای 2 در اور چهارم کاهش یافت، پس از اینکه آبیشک شارما نیز در حالی که راسل به سمت جلو حرکت می‌کرد و راسل به سمت پایین حرکت می‌کرد، به 37 کاهش یافت. تحویل شاردول.