نی نی لای لای برقی بهتر است یا معمولی؟

نوزادان معمولا نیاز به وسایلی جهت سرگرمی دارند. نی نی لای لای محصولی است که از آن به عنوان تاب می توان استفاده نمود و کودک با آویز ها و جغجغه های متصل به آن سرگرم خواهد شد. البته بجز تاب، نی نی لای لای قابلیت استفاده به عنوان گهواره را نیز دارد. محصولات نی نی لای لای در سه دسته تولید می شوند که به صورت زیر است:

1.      نی نی لای لای برقی با قابلیت اتصال به برق

2.     نی نی لای لای برقی با قابلیت باطری خوردن

3.     نی نی لای لای معمولی که با وجود نداشتن باطری، ممکن است موزیکال باشد.

هنگام خرید شما باید به یک سری از مشخصات محصول از جمله ظرفیت وزنی و رده سنی بسیار دقت کنید. چرا که ممکن است شما بخواهید مدت زمان خیلی زیادی از آن استفاده کنید. در این صورت باید ظرفیت وزنی ۲۴ کیلو را انتخاب کنید. اگر هم فقط برای مدت کوتاهی بخواهید می توانید از ظرفیت ۹ کیلو استفاده کنید.

نی نی لای لای ها رویه و تشکچه قابل جدا شدن دارند که به راحتی می توانید آن ها را بشویید.

 

نی نی لای لای چیست ؟

این محصولات یکی از وسایلی هستند که در دسته بندی محصولات سرگرمی نوزاد و کودک قرار میگیرند .این محصولات که در زمان نوزادی به عنوان تاب و گهواره استفاده میشوند برای آرام کردن کودک بسیار مفید هستند و در زمان بیداری نیز با آویز ها و جغجغه های آن سرگرم میشوند . به نوعی میتوان گفت نینی لای لای ها  تشک های بازی هستند که به عنوان تاب و گهواره نیز مورد استفاده قرار میگیرند .

 

فواید و موارد استفاده نی نی لای لای:

این محصول موارد استفاده متفاوتی دارد مثلا می تواند به عنوان تاب برای سرگرمی استفاده شود و یا این که به عنوان گهواره جهت خواباندن نوزاد مورد استفاده قرار بگیرد. معمولا همه نی نی لای لای ها قابلیت صندلی شدن را نیز دارند.

خرید نی نی لای لای

نی نی لای لای برقی بهتر است یا معمولی؟

در رابطه به این سوال باید بگوییم که طبیعتا نی نی لای لای برقی قابلیت و امکانات بیشتری دارد و گزینه بهتری است اما به دلیل افزایش نرخ قیمتی که در چند ماه اخیر داشته ممکن است گروهی از افراد قادر به خرید آن نباشند اما دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که نی نی لای لای معمولی هم دارای قابلیت های خوبی است و شما نباید خود را از مزایای آن محروم کنید.

محصولات نی نی لای لای از برند چیکو به چه صورت است؟

چیکو یک برند بسیار معروف است که مدل های بسیار متنوعی هم تولید می کند اما تمامی این مدل ها در ایران موجود نیستند. محصولات این برند فقط به شکل برقی تولید می شوند و نی نی لای لای معمولی تولید نمی کند.

محصولات نی نی لای لای از برند فیشر پرایس به چه صورت است؟

برند فیشر پرایس در زمینه تولید نی نی لای لای بسیار فعال است و در ایران هم طرفداران زیادی دارد چرا که محصولات تولیدی این برند هم مقرون به صرفه تر و هم با کیفیت هستند. این برند هم نی نی لای لای برقی و هم نی نی لای لای معمولی تولید می کند.

فاکتور قیمت گذاری:

هیچ الگوی قیمت ثابتی نمی توان برای این محصولات در نظر گرفت چون نرخ ارز دارای نوسان است. اما در کل برند فیشر پرایس ارزان قیمت تر از چیکو می باشد.

منبع:

https://dayan.ir/nini-lay-lay/