نیروی کار ماهر: هند در موقعیت مناسب و دارای نیروی کار بسیار ماهر برای دنیای پست COVID-19 است

حیدرآباد: با مشاهده اینکه غلبه بر چالش ها در جهان پس از COVID-19 و همگام شدن با روندهای نوظهور برای تجارت بسیار مهم است ، نخست وزیر نارندرا مودی گفت هند با داشتن نیروی عظیم نیروی کار ماهر در موقعیت مطلوبی قرار دارد. مودی در یک پیام کتبی به اجلاس جهانی سه روزه TiE (TGS) که بطور مجازی برگزار می شود ، گفت در طی شش سال گذشته ، دولت با اصلاحات گسترده در سیاستها و حاکمیت و به عنوان چند برابر نیرو ، روح تازه ای تزریق کرده است. ، فناوری تأثیر مثبتی در زندگی افراد مختلف ایجاد کرده است.

“غلبه بر چالش ها در جهان پس از COVID-19 و همگام شدن با روندها و فرصت های در حال ظهور برای حفظ ارتباطات مشاغل و شرکت ها بسیار مهم است.

در چنین سناریویی هند با داشتن نیروی عظیم نیروی کار ماهر و پتانسیل جمعیتی در موقعیتی سودمند قرار می گیرد “.

نخست وزیر گفت ملت ملت با عزم راسخ خود برای ساختن هند قوی و خودپذیر که چشم انداز رفاه جهان و ادغام کامل را در بر می گیرد ، در حال پیشروی هستند.

خرد و نیت جوانان مسیر تحول کشور را تقویت می کند که در چند سال گذشته شاهد سرعت و مقیاس بی سابقه ای بوده است.

وی گفت ، اقدامات جامع با رویكرد یكپارچه ، یك اكوسیستم قوی را برای بنگاه داری و نوآوری فراهم كرده و بالها را به آرزوها و آرزوهای ملت داده است. به گفته مودی ، ابتکاراتی مانند نشست جهانی TiE به انرژی کارآفرینی ملت جوان قدرت می بخشد.

وی ابراز امیدواری کرد که گردهمایی رهبران صنعت ، سرمایه گذاران ، سیاست گذاران و سایر ذینفعان با نقشه راهی آماده شود که در آینده موجب تقویت نوآوری ، همکاری و کارآفرینی می شود.

این مراسم قرار است عصر سه شنبه توسط ونكایا نیدو ، معاون رئیس جمهور افتتاح شود ، در حالی كه انتظار می رود نیتین گدكاری ، وزیر حمل و نقل اتحادیه ، آرویند كجریوال ، وزیر ارشد دهلی ، صنایع Telangana و كی تی تی راما رائو و رهبر مخالف N Chandrababu Naidu در آندرا پرادش حضور داشته باشند. اجلاس – همایش.