نمایندگان کنگره از پنجاب و هاریانا مرحله ضرنا را خواستار تشکیل جلسه پارلمان شدند

دهلی نو: در آستانه برگزاری بهارات باند که کشاورزان تحریک کننده به آن دعوت شده اند ، مخالفان نمایندگان کنگره پنجاب و هاریانا را که صحنه دارن را در دهلی نو برگزار می کنند افزایش داده و خواستار تشکیل جلسه فوری پارلمان برای لغو قوانین بحث برانگیز مزرعه هستند. کنگره به اتهام “دو استاندارد بودن” مرکز در برابر مخالفان واکنش نشان داده و پرونده “سرقت با گریه دزد” (chor machaaye shor) را رد کرد.

AICC برای ابراز همبستگی با کشاورزان ، مشاوره هایی را به کلیه واحدهای کنگره ایالتی برای انجام اعتراضات نمادین در مقرهای ایالتی و نواحی ارسال کرده است. “ما به طور کامل از 8 بهمن ماه صلح بهارات باند در حمایت از کشاورزان خود پشتیبانی می کنیم. هرگونه بی عدالتی و بهره برداری از آنادادا تحمل نخواهد شد. قوانین مزرعه آدانی-آمبانی باید لغو شود ، “راهول گاندی در توییت خود نوشت.

نمایندگان کنگره از پنجاب و هاریانا از جمله پرینت Kaur ، Manish Tewari ، Ravneet Bittu ، Gurjeet Aujla ، عمار سینگ ، محمد Sadique و Deepender Hooda یک درنا را در دهلی نو اجرا کردند.

حزب اصلی مخالف به وزرای ارشد BJP که رهبران کنگره و UPA را به اتخاذ “دو استاندارد” در مخالفت با قوانین مزرعه متهم می کردند ، پاسخ داد. Randeep Surjewala ، سخنگوی AICC ، سخنگوی AICC ، وزیر قانون را طعنه زد و گفت: “از نخست وزیر مودی بخواهید قوانین مزرعه را به جای اینکه” یک وزیر کشاورزی که هیچ مزرعه ای ندارد “و” یک وزیر قانون که نمی تواند یک گاوآهن را اداره کند “لغو کند ، “Ravishankar Prasad ji، آنچه شما می گویید می تواند به عنوان مورد” یک دزد گریه سرقت “عنوان شده است. این دولت مودی است که دستورات ضد کشاورز را تحت پوشش تاریکی قرار داده است. این دولت مودی است که لایحه های ضد کشاورز را با رأی صوتی در پارلمان رد می کند. این دولت مودی است که زمین های کشاورزی را به دست دوستان سرمایه دار خود رهن داده است. هنوز هم شما کنگره را مقصر می دانید؟ ” او به هندی توییت کرد.

سونیل جاخار رئیس کنگره پنجاب گفت که این مرکز به تنهایی مسئول باند ، اعتراضات و ناراحتی هایی است که ممکن است برای مردم ایجاد کند. “این مسئولیت کاملاً به عهده مرکز است که قبل از تصویب قوانین از درگیر کردن کشاورزان امتناع ورزید و همچنین هنگامی که در آخرین جلسه پارلمان سعی در استدلال بر علیه لایحه های مزرعه داشت با مخالفت مخالف برخورد کرد. فقط با لغو این قوانین از طریق جلسه ویژه پارلمان می توان وضعیت را خنثی کرد. ”

با افزایش تعداد MLA های متعلق به JJP متحد دولت BJP در هاریانا در حمایت از اعتراض کشاورزان ، رهبر مخالف کنگره BS Hooda از همه کسانی که به امور اقتصادی کشاورزان مراقبت می کنند درخواست کرد که از بهارات باند حمایت کنند. بسیاری احساس می کنند نتیجه گفتگوهای روز چهارشنبه دولت و کشاورز می تواند تاثیری در آینده دولت خطار داشته باشد.