نمایش تیلور سویفت: طرفداران تیلور سوئیفت پس از نمایش Eras ادعا می کنند که فراموشی پس از کنسرت وجود دارد.

طرفداران تیلور سوئیفت ادعا کرده اند که پس از نمایش Eras از فراموشی رنج می برند. چند نفر از طرفداران تیلور سوئیفت صدها دلار برای تهیه بلیط این مراسم خرج کردند و برای تماشای زنده کنسرت سوئیفت در آب و هوای نامساعد شهامت کردند.

با این حال، پس از اوج گیری کنسرت، چندین هوادار مدعی شده اند که دچار «فراموشی پس از کنسرت» شده اند.

به گفته روانشناسان، احساسات و زمان ممکن است در پس پدیده “فراموشی پس از کنسرت” باشد.

مدرس ارشد روانشناسی موسیقی از کالج سلطنتی موسیقی شمالی به بی بی سی گفت که جای نگرانی نیست زیرا “فراموشی پس از کنسرت” آنقدرها هم که به نظر می رسد یا به نظر می رسد ترسناک نیست.

تیلور سویفت و آیس اسپایس برای اجرای دونوازی جدیدشان که ریمیکسی از «کارما» از Midnights است، به یکدیگر پیوستند.

مجله پیپل گزارش می دهد که خواننده رپ 23 ساله در استادیوم MetLife نیوجرسی در حالی که او و سویفت در اولین برنامه از سه برنامه Eras Tour این آخر هفته روی صحنه رفتند، جمعیت را شگفت زده کرد. روز، در اولین اجرای مشترک خود. سوئیفت همچنین موزیک ویدیوی این آهنگ را در حین ست کردنش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت، پیش از آن که در اواخر همان شب پخش شد. سوئیفت در یک کلیپ صوتی به اشتراک گذاشته شده توسط Spotify گفت: این همکاری “یکی از طبیعی ترین چیزها” بود.

در همین حال، طبق گزارش ها، تیلور سوئیفت و متی هیلی، رهبر گروه The 1975، پس از چند هفته قرار مشترک، با هم زندگی می کنند.

سوالات متداول

Q1. تیلور سوئیفت چند ساله است؟
A1. تیلور سویفت 33 ساله است.

Q2. آیا تیلور سویفت با متی هیلی قرار می گیرد؟
A2. بر اساس گزارش ها، تیلور سویفت با متی هیلی، خواننده فیلم The 1975 قرار می گیرد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظراتی که در اینجا بیان می شود، نظرات نویسندگان/ نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.