نخست وزیر مودی روز شنبه سفری دو روزه از کارناتاکا را آغاز خواهد کرد

نخست وزیر نارندرا مودی در روزهای شنبه و یکشنبه سفری دو روزه به کارناتاکا را آغاز خواهد کرد که در آن در شش نشست عمومی سخنرانی خواهد کرد و دو نمایشگاه جاده ای برگزار خواهد کرد. مودی بر اساس برنامه سفر خود صبح شنبه از دهلی با یک هواپیمای ویژه به فرودگاه بیدار خواهد رفت و از آنجا با هلیکوپتر به همن آباد در منطقه بیدار خواهد رفت تا در یک جلسه عمومی در ساعت 11 صبح سخنرانی کند.

پس از این دیدار، او به ویجایاپورا پرواز خواهد کرد و در آنجا در یک اجتماع عمومی در ساعت 1 بعد از ظهر سخنرانی خواهد کرد. او سپس به کوداچی در منطقه بلگاوی پرواز خواهد کرد و در حدود ساعت 2:45 بعد از ظهر به مردم سخنرانی خواهد کرد.

بعداً، مودی در شب به بنگالورو پرواز کرد تا یک نمایش جاده ای در بنگالور شمالی برگزار کند.
او پس از اقامت در بنگالورو، صبح یکشنبه از راج باوان حرکت می کند تا به کولار پرواز کند و در آنجا در یک جلسه عمومی در ساعت 11:30 صبح سخنرانی خواهد کرد.

از کولار، نخست وزیر سپس به چاناپاتنا در منطقه راماناگارا پرواز می کند تا در یک جلسه عمومی در ساعت 1.30 بعد از ظهر سخنرانی کند.

مودی سپس به شهر معبد بلور در منطقه حسن می رود و در ساعت 3:45 بعد از ظهر برای مردم سخنرانی خواهد کرد.

مقصد بعدی نخست‌وزیر، میسورو همان شب خواهد بود، جایی که او یک نمایش جاده‌ای برگزار خواهد کرد. پس از این رویداد، او با هواپیمای ویژه از میسورو به دهلی پرواز کرد.

این نهمین بازدید مودی از کارناتاکا در حوزه رای گیری در سال جاری از ماه فوریه است، جایی که انتخابات مجلس برای کسب 224 کرسی در 10 می برگزار می شود.