نخست وزیر مودی: با توسعه ایالت ها، کشور سریعتر توسعه خواهد یافت

نخست وزیر نارندرا مودی روز سه شنبه پروژه های توسعه ای مختلف از جمله متروی آبی کوچی را به کشور اختصاص داد و گفت که با توسعه ایالت ها، کشور سریعتر توسعه خواهد یافت. او گفت که دولت مرکزی بر فدرالیسم تعاونی تاکید دارد و معتقد است که اگر ایالت ها توسعه پیدا کنند، به توسعه کشور کمک خواهد کرد.

مودی در رویدادی که در استادیوم مرکزی در اینجا برگزار شد، گفت: «با توسعه کرالا، هند سریعتر توسعه خواهد یافت.

اوایل روز، نخست وزیر اولین قطار سریع السیر واند بهارات ایالت را از ایستگاه مرکزی راه آهن در اینجا پیاده کرد. این سرویس پایتخت ایالت را به کاساراگود متصل می کند.

مودی – با لباس سنتی کرالا از “کاساوو موندو”، شال و کورتا – خطاب به جمعیت انبوهی در استادیوم، گفت که بسیاری از وضعیت اقتصادی کشورها در سراسر جهان آگاه هستند.

مودی که از روز دوشنبه در یک دیدار دو روزه از این ایالت جنوبی به سر می برد، گفت، با وجود آن بادهای مخالف جهانی، هند در سطح جهانی به عنوان “نقطه پر جنب و جوش توسعه” شناخته شده است.

او افزود که اکثر سیستم های حمل و نقل عمومی در کشور، از جمله متروی آبی کوچی، ساخت هند است.

برنامه های اطلاع رسانی جهانی دولت مرکزی به نفع هندی های مقیم خارج بوده است.

نخست وزیر گفت: دلایل متعددی پشت باور جهانیان به هند وجود دارد و این دلایل عبارتند از: دولت قاطع در مرکز، سرمایه گذاری های بی نظیر در توسعه زیرساخت ها توسط آن، سرمایه گذاری برای برداشت سود جمعیتی، مهارت جوانان و تعهد دولت مرکزی برای سهولت زندگی» و «سهولت انجام تجارت».