نحوه تماشای بازی منچسترسیتی و رئال مادرید: من سیتی مقابل رئال مادرید: تاریخ شروع، زمان، نحوه تماشای آن را در تلویزیون، پخش زنده در بریتانیا، ایالات متحده ببینید.

منچسترسیتی و رئال مادرید پس از تساوی 1-1 در بازی قبلی خود را برای یک نبرد دیگر آماده می کنند. بازی رفت این نیمه نهایی بار دیگر دو تیم را در موقعیت بی طرف قرار داد. منچسترسیتی با میزبانی رئال مادرید با هدف صعود به فینال از مزیت بازی در ورزشگاه اتحاد برخوردار خواهد بود.

شانس من سیتی برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر است و آنها با حضور در فینال جام حذفی نهایت تلاش خود را برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به کار خواهند بست و با هدف دستیابی به سه گانه تاریخی و به جای گذاشتن اثری در تاریخ، تلاش خواهند کرد.

علیرغم تلاش رئال مادرید برای به تعویق انداختن این امر اجتناب ناپذیر، بارسلونا با پیروزی مقابل رقبای محلی خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد. در نتیجه، اکنون توجه رئال مادرید فقط به لیگ قهرمانان اروپا معطوف خواهد شد.

من سیتی مقابل رئال مادرید: تاریخ، زمان شروع بازی

بازی آتی بین منچسترسیتی و رئال مادرید قرار است در 17 می 2023 از ساعت 20 به وقت BST، ساعت 15 به وقت شرقی برگزار شود. دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید قرار است در ورزشگاه اتحاد برگزار شود.

من سیتی در مقابل رئال مادرید: کجا تماشا کنیم

هواداران در بریتانیا می توانند مسابقه را به صورت زنده از طریق تلویزیون در BT Sport 1 و همچنین BT Sport Ultimate تماشا کنند، در همین حال طرفداران آمریکایی می توانند CBS و Paramount+ را تنظیم کنند. علاوه بر این، طرفداران بریتانیا همچنین می توانند من سیتی و رئال مادرید را در برنامه BT Sport پخش کنند. .

سوالات متداول

  1. سرمربی من سیتی کیست؟
    پپ گواردیولا سرمربی من سیتی است.
  2. سرمربی رئال مادرید کیست؟
    در حال حاضر کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید است

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.