نحوه بررسی AP Inter Results 2023 امروز در bieap.apcfss.in. در اینجا مراحل دانلود کارت امتیازی آورده شده است

نتایج AP Inter 2023 توسط هیئت آموزش متوسطه آندرا پرادش (BIEAP) برای کلاس 12 امروز، 26 آوریل اعلام خواهد شد. طبق گزارش ها، نتیجه سال دوم AP Inter 2023 در ساعت 5 بعد از ظهر در وب سایت های رسمی BIEAP اعلام خواهد شد. این وب سایت ها bieap.apcfss.in و results.apcfss.in هستند. هزاران دانش آموز در انتظار نتایج هیئت مدیره میانی برای جلسه تحصیلی 2022-23 هستند.

اعلام نتایج سال اول و دوم AP Inter توسط Sri Botcha Satyanarayan garu، رئیس هیئت آموزش متوسطه و وزیر آموزش، آندرا پرادش، از طریق یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام خواهد شد. به غیر از نتایج آزمون عمومی متوسطه AP (IPE) مارس 2023، هیئت همچنین نتایج برنامه های عمومی و حرفه ای سال اول را در روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد.

برای دسترسی به AP Inter Results 2023، داوطلبان باید شماره فهرست و تاریخ تولد خود را در فیلدهای تعیین شده ارائه دهند. امتحانات برای AP Inter بین 16 مارس و 4 آوریل 2023 توسط هیئت مدیره انجام شد. طبق گزارش ها، بیش از چهار هزار دانش آموز مشتاقانه منتظر نتیجه کلاس 12 بین AP در سال 2023 هستند.

برای بررسی AP 12th Inter Result 2023، دانش آموزان می توانند مراحل ساده زیر را در وب سایت رسمی دنبال کنند:

مرحله 1: از وب سایت های رسمی – results.apcfss.in یا bie.ap.gov.in دیدن کنید.
مرحله 2: در صفحه اصلی، روی پیوندی که “AP Class 12 results 2023” را می خواند کلیک کنید.
مرحله 3: مدارک مورد نیاز، از جمله شماره رول و تاریخ تولد را وارد کنید.
مرحله 4: پس از وارد کردن جزئیات، آنها را ارسال کنید و نتیجه AP Inter 2023 روی صفحه ظاهر می شود.
مرحله 5: دانش آموزان می توانند نتیجه PDF را دانلود کرده و برای مراجعات بعدی پرینت بگیرند.

سوالات متداول

نتیجه سال دوم AP Inter در سال 2023 چه زمانی اعلام می شود؟
پاسخ: نتیجه سال دوم AP Inter 2023 در 26 آوریل 2023، ساعت 5 بعد از ظهر اعلام خواهد شد.

امتحانات AP Inter چه زمانی برگزار شد؟
پاسخ: امتحانات AP Inter بین 16 مارس و 4 آوریل 2023 برگزار شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.