نتیجه NIFT 2023: نتیجه نهایی NIFT 2023 به زودی منتشر می شود. نحوه دانلود را بررسی کنید

نتیجه نهایی NIFT 2023 به زودی در nift.ac.in منتشر خواهد شد. طبق گفته موسسه ملی فناوری مد (NIFT) انتظار می‌رود نتایج BFTech، BDes و همه برنامه‌های UG و PG را در هفته دوم می 2023 اعلام کند. گزارش ها.

نتیجه نهایی NIFT 2023 را می‌توانید در nift.ac.in دانلود کنید.

آزمون ورودی NIFT در تاریخ 14 بهمن ماه سال جاری برگزار شد و نتایج در 20 اسفند اعلام شد و لیست شایستگی نهایی NIFT اعلام می شود. این شامل تست توانایی خلاق (CAT)، تست توانایی عمومی (GAT) و تست موقعیت است.

پس از نتیجه نهایی، نامزدها باید برای فرآیند تأیید مدارک گزارش دهند. مراکز به این منظور اختصاص داده خواهد شد. تاریخ و زمان مشخصی وجود خواهد داشت.

NIFT فرآیند مشاوره را در جولای سال جاری آغاز خواهد کرد.

نحوه بررسی نتیجه نهایی NIFT 2023

داوطلبان باید به وب سایت رسمی nift.ac.in مراجعه کنند. آنها باید روی پیوند “نتیجه نهایی NIFT 2023” در صفحه اصلی کلیک کنند. داوطلبان باید جزئیاتی مانند شناسه ایمیل و رمز عبور را وارد کنند. در نهایت نتیجه نهایی NIFT نمایش داده خواهد شد.

سوالات متداول

Q1. نتیجه نهایی NIFT 2023 چه زمانی اعلام می شود؟

A1. نتیجه نهایی NIFT 2023 احتمالاً در هفته دوم می 2023 اعلام می شود.

Q2. نتیجه نهایی NIFT 2023 کجا اعلام می شود؟

A2. نتیجه نهایی NIFT 2023 در nift.ac.in اعلام خواهد شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.