ناونیت ناکرا، مدیرعامل OnePlus India استعفا داد. شرکت می گوید تمرکز منطقه ادامه خواهد داشت

مدیر عامل Oneplus India، ناونیت ناکرا، پس از سه سال همکاری با این شرکت، از سمت خود کناره گیری کرد. این برند گوشی خروج ناکرا را تایید کرد و گفت که نسبت به هند به عنوان یک منطقه و اعضای جامعه آن متعهد است.

ما از Navnit به خاطر کمکش به OnePlus India تشکر می کنیم. او در سه سال گذشته نقش مهمی در مدیریت تجارت هند داشته است و ما برای او در تلاش‌های آینده‌اش آرزوی موفقیت داریم.» این شرکت در بیانیه‌ای به ET گفت.

OnePlus گفت که به تقویت تمرکز خود در هند ادامه خواهد داد.

قبل از پیوستن به وان پلاس هند در سال 2020، ناکرا بیش از سه سال با اپل به عنوان رئیس بخش مقرون به صرفه در هند کار کرد. او ابتکارات راهبردی را برای ابداع پیشنهادات مالی مناسب برای مصرف‌کننده و سازمان در دسته‌های مختلف از تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها تا ساعت‌ها و لوازم جانبی رهبری کرد.

او به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور و مدیر ارشد استراتژی به OnePlus هند پیوست و بعداً برای نظارت بر عملیات فروش این شرکت در منطقه به عنوان مدیر اجرایی ارتقا یافت.

ناکرا در نامه‌ای به جامعه وان پلاس گفت که پس از فکر کردن زیاد، “تصمیم گرفتم از وان پلاس ادامه دهم. قصد دارم علاقه‌ام را دنبال کنم و زمان با کیفیتی را با خانواده‌ام سپری کنم.” بخشی از انجمن شگفت انگیز ما — با وجود اینکه من دیگر عضوی از تیم تجاری نیستم، امیدوارم همه شما این امتیاز را به من بدهید که بخشی از انجمن وان پلاس باشم.” او افزود. تحت رهبری او، OnePlus با موفقیت با سری گوشی‌های هوشمند Nord، حضور خود را در بخش میان‌رده‌های پریمیوم تثبیت کرد، که حجم زیادی را برای این برند ایجاد می‌کند.

از سال 2022، OnePlus همچنین بر گسترش اکوسیستم دستگاه های IoT با راه اندازی های جدید مانند تبلت ها، TWS و تلویزیون های هوشمند متمرکز شده است. امسال،

وان پلاس چندین محصول 5G از جمله روتر وای فای 5G را در سال 2023 در هند راه اندازی خواهد کرد. همچنین اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در آگوست امسال عرضه خواهد کرد.

وان پلاس با رشد 72 درصدی در سه ماهه اول 2023 سریعترین برند در حال رشد بود که بر اساس تحقیقات Counterpoint ناشی از تقاضای زیاد برای OnePlus Nord CE 2 Lite و سری جدید OnePlus 11 بود.

وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G پرفروش ترین مدل در سه ماهه اول 2023 بود و با سهم 30 درصدی، جایگاه دوم را در بخش پریمیوم (30000 روپیه تا 45000 روپیه یا 370-550 دلار) به خود اختصاص داد.