ناوالنی: الکسی ناوالنی از روسیه می گوید ممکن است به حبس ابد محکوم شود

الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون زندانی روسیه، چهارشنبه گفت که با اتهامات افراط گرایی و تروریسم جدید مواجه است که می تواند او را مادام العمر پشت میله های زندان نگه دارد، زیرا مقامات زمینه را برای محاکمه جدید علیه منتقد اصلی کرملین فراهم کرده اند.

ناوالنی از طریق لینک ویدیویی از زندان در جریان جلسه گفت که اتهامات افراطی که او آنها را “پوچ” رد کرد می تواند او را به مدت 30 سال زندانی کند. وی خاطرنشان کرد که یک بازپرس به او گفته است که او همچنین با یک دادگاه نظامی جداگانه به اتهامات تروریسم روبرو خواهد شد که به طور بالقوه می تواند حبس ابد را در پی داشته باشد. “

ایوان ژدانوف، متحد ارشد او گفت که بازرسان تلاش می کنند اتهامات تروریسم علیه ناوالنی را به بمب گذاری که در اوایل ماه جاری منجر به کشته شدن یک وبلاگ نویس نظامی مشهور روسی شد، مرتبط کنند.

او ابتدا به دلیل نقض آزادی مشروط به ۲ سال و نیم زندان محکوم شد. او سال گذشته به اتهام کلاهبرداری و اهانت به دادگاه به 9 سال حبس محکوم شد. او در حال حاضر در یک زندان فوق امنیتی در 250 کیلومتری شرق مسکو به سر می برد.

اتهامات جدید علیه ناوالنی مربوط به فعالیت های بنیاد ضد فساد او و اظهارات همکاران ارشد او است. لئونید ولکوف، متحد او، گفت که این اتهامات به طور ماسبق تمام فعالیت های بنیاد ناوالنی از سال 2011 را جرم انگاری می کند و مجازات بالقوه آن تا 35 سال زندان است.

داستان های ET Prime را از دست ندهید! به روز رسانی روزانه کسب و کار خود را در واتس اپ دریافت کنید. اینجا کلیک کنید!