منابع پلیس دهلی می گویند هیچ مدرکی برای دستگیری رئیس WFI بریج بوشان وجود ندارد

منابع پلیس دهلی روز چهارشنبه گفتند که تاکنون هیچ مدرک حمایتی برای دستگیری رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) و نماینده BJP، بریج بوشان شاران سینگ، در ارتباط با اتهاماتی که کشتی گیران علیه وی مطرح کرده اند، پیدا نشده است.

به گفته منابع ارشد، پلیس دهلی گزارش نهایی خود را در این مورد ظرف 15 روز ارائه خواهد کرد. منابع پلیس دهلی گفتند: “طی 15 روز ما گزارش خود را در دادگاه تسلیم خواهیم کرد. این می تواند به صورت برگه اتهام یا گزارش نهایی باشد.”

منابع پلیس دهلی همچنین گفتند که هیچ مدرکی برای اثبات ادعای کشتی گیران وجود ندارد.

آنها خاطرنشان کردند: بخش های POCSO (قانون حمایت از کودکان در برابر جرائم جنسی، 2012) اضافه شده در FIR کمتر از هفت سال حبس دارد، بنابراین افسر بازپرس (IO) نمی تواند به عنوان درخواست متهم اقدام به دستگیری کند.

آنها افزودند: «نه بر شاهد تأثیر می گذارد و نه شواهد را از بین می برد».

کشتی گیران مدال آور المپیک باجرانگ پونیا و ساکشی مالیک به همراه وینش فوگات که بریج بوشان شاران سینگ رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) را به آزار جنسی متهم کرده اند و خواستار دستگیری او هستند، به هاریدوار اوتاراکند رسیدند تا تمام مدال های خود را از جمله مدال های المپیک غوطه ور کنند. رودخانه گانگا در شامگاه سه شنبه، به عنوان نشانه اعتراض آنها. چندین بازیکن آس از جمله باجرانگ پونیا، وینش فوگات و ساکشی مالیک علیه رئیس WFI بریج بوشان شاران سینگ اعتراض کرده اند که او را به آزار جنسی متهم کرده و خواستار دستگیری او شده اند. آنها همچنین این واقعیت را زیر سوال بردند که چگونه زنان کشتی گیر باید تمام روز را مخفی می کردند.