منابع جدید سئو ویدیو | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

چهارشنبه 17 مارس 2021

همانطور که مصرف جهانی ویدیوی آنلاین همچنان در حال رشد است، گوگل قصد دارد محتوای ویدیویی را از منابع مختلف در سراسر وب نشان دهد. ما می خواهیم ایندکس شدن و نمایش ویدیوهای خود را در گوگل برای صاحبان سایت آسان کنیم.

امروز، ما مشتاق به اشتراک گذاشتن دو منبع جدید هستیم تا به شما کمک کنیم ویدیوهای خود را برای جستجوی Google و Discover بهینه کنید.

جستجوی Central Lightning Talk

در این گفتگوی جدید رعد و برق، ما درباره نحوه نمایه‌سازی ویدیوها توسط Google، برجسته کردن ویژگی‌هایی که ویدیوها در Google ظاهر می‌شوند، و پنج نکته کلیدی برای بهینه‌سازی ویدیوهای خود برای جستجو و کشف به اشتراک می‌گذاریم:

بهترین شیوه های ویدئویی

علاوه بر بحث رعد و برق، راهنمای بهترین شیوه‌های ویدیوی خود را نیز به‌روزرسانی کردیم تا مهم‌ترین مراحلی را که می‌توانید برای کمک به Google در یافتن، فهرست‌بندی و درک ویدیوهایتان بردارید، روشن کنیم. راهنما به شما نشان می دهد که چگونه:

ما به مرور زمان با آخرین توصیه‌هایمان، همراه با راهنمای داده‌های ساختاریافته ویدیویی، به به‌روزرسانی این صفحه ادامه می‌دهیم.

امیدواریم این منابع برای شما مفید بوده باشد و مایلیم سوالات و نظرات شما را بشنویم. سوالات خود را در انجمن راهنمای جستجوی Google مرکزی به اشتراک بگذارید، با آن ارتباط برقرار کنید @googlesearchc در توییتر، یا بازخورد خود را مستقیماً در صفحات اسناد ما ارسال کنید.