مقالات corona: ‘Corona Papers’: تریلر پریادارشان تاریخ اکران OTT را دریافت کرد. اینجا را بررسی کنید

فیلم هیجان انگیز پریادارشان “کاغذهای کرونا” که با الهام از فیلم تامیلی “8 Thottakal” ساخته شده بود، با وجود اینکه عملکرد استثنایی در گیشه نداشت، مورد تحسین تماشاگران قرار گرفت.

طبق گزارش OTT Play، طرفداران تریلر اکنون می توانند خوشحال شوند زیرا «مقالات کرونا» از تاریخ 5 مه برای پخش در یک پلتفرم محبوب OTT در دسترس خواهد بود، ظاهراً در دیزنی + Hotstar.

«مقاله کرونا» در تاریخ 6 آوریل سال جاری اکران شد. در فیلم شین نیگام نقش یک افسر پلیس را بازی می کند. بازی صدیق در نقش شانکارآرامان در این فیلم به شدت مورد تحسین تماشاگران قرار گرفت و کارگردانی پریادارشان نیز به عنوان یکی از ویژگی های برجسته این تریلر مورد توجه قرار گرفت.

در طی مصاحبه قبلی با OTTplay، پریادارشان فاش کرد که در هشت سال گذشته به ساخت فیلمی در این زمینه فکر می کرده است اما تا سال گذشته نتوانسته بود پیچش مناسب را پیدا کند. علاوه بر این، کارگردان اظهار داشت که این تصمیم عمدی برای انتخاب بازیگرانی بود که قبلاً با آنها کار نکرده بود.

“کاغذهای کرونا” نیز تحت تأثیر فیلم پیشگامانه آکیرا کوراساوا “سگ های ولگرد” بود که در سال 1949 اکران شد. تصاویر خیره کننده فیلم توسط دیواکار مانی ثبت شد، در حالی که ام اس آیاپان نایر آن را ویرایش کرد. موسیقی “کاغذ کرونا” توسط KP ساخته شده است.

علاوه بر این، بازیگران «کاغذ کرونا» شامل شاین تام چاکو، ژان لال، گایاتری، مانیانپیلا راجو، ویجیلیش کارایاد، هانا رجی کوشی و ساندیا شتی هستند. مطمئناً از اجرای فیلم فلاپ قبلی خود “Kunjali Marakkar” که مهنال در نقش اصلی آن حضور داشت، پیشی گرفته است.

طبق گزارش‌ها، «کاغذ کرونا» در روز افتتاحیه خود پس از اکران در پرده‌های بزرگ در ۶ آوریل، ۷.۵ میلیون روپیه در باکس آفیس کرالا به دست آورد.سوالات متداول

  1. «مقاله کرونا» چه زمانی منتشر شد؟
    در 6 آوریل 2023 منتشر شد
  2. اسناد کرونا بر چه اساسی است؟
    8 Thottakkal – سری گانش

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.