معرفی حرف آخر

در سال کنکور ، همیشه مشکلات زیادی در زمینه منابع داوطلبان و والدین آنها وجود دارد و بیشتر آنها به دنبال بهترین منابع هستند ، اما به دلیل منابع عظیم ، این کار بسیار دشوار است. اما امروز ما در حال معرفی موسسه حرف آخر ، یکی از مارک های برجسته در محصولات آموزشی کنکور هستیم. پس از صرف چند دقیقه برای خواندن این مقاله ، می توانید با برخی از معیارهای عالی که باید هنگام انتخاب یک منبع آموزشی در نظر بگیرید آشنا شوید. در ادامه می توانید مقاله بودجه بندی فیزیک کنکور را هم مشاهده کنید.

تاریخچه موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در سال 2011 به رهبری پروفسور عبدالرض منتظری ، که همچنین یک مربی ریاضی در این مجموعه است ، راه اندازی شد و تحصیلات پویایی را برای اولین بار در کشور ایجاد کرد. این سبک یادگیری دو ستون دارد. اولین رکن ، شهود است که به معنای استفاده از تصاویر در آموزش است و هدف از این کار این است که درک آسان داوطلب را به خاطر بیاورد.

سطح دوم استفاده از الگوپذیری است ، با این سبک یادگیری ، داوطلب دیگر لازم نیست که روش و فرمول هر سوال را بیاموزد ، اما استفاده از روش سریع می تواند به زودی به تمام سوالات مربوط به موضوع پاسخ دهد. شهود حتی در درس دینی نیز کاملاً نفوذ کرده است و تقریباً همه ادیان به صورت شهودی آموزش داده می شوند. از نظر مدل سازی می توان به فیزیک و حرکت شناسی نیز اشاره کرد که یکی از فصل های فرمول بندی شده در فیزیک است اما با روش حرف آخر داوطلب دیگر نیازی به استفاده از فرمول سوالات ندارد و می تواند با یک مدل به تمام سوالات پاسخ دهد.

تأثیر این سبک یادگیری را می توان در حین آموزش مشاهده کرد که باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود ، به این ترتیب داوطلبی که با موسسه حرف آخر می رود تقریباً در مدت 4 ماه می تواند از صفر تا صد آزمون ورودی قبول شود و یک بانک تست ها و بررسی های به آرامی را حل کند. در ادامه می توانید اجی مجی اول دبستان با تدریس مینا قجر را مشاهده کنید.

مشاوره و برنامه ریزی حرف آخر

موسسه حرف آخر یک موسسه جامع است و نامزدی که با این موسسه کار می کند به منابع دیگری مانند کتاب ، کلاس و حتی کتاب آزمون نیازی نخواهد داشت ، اما این پایان سوال نیست ، اما با حرف آخر دیگر نیازی به آزمایش یا تحقیق نخواهد بود زیرا علاوه بر داوطلب ، منابعی برای آزمایش و مشاوره نیز در دسترس است. از نظر مشاوره و برنامه ریزی ، برنامه ای در اختیار داوطلب قرار می گیرد که مشخص می کند داوطلب هر روز در چه دوره هایی شرکت می کند ، در هر درس چه موضوعی را می خواند و چه مدت برای مطالعه هر موضوع اختصاص می یابد. …

بر اساس این برنامه ، داوطلب در حدود 4 ماه به طور کامل در کنکور تسلط می یابد. به علاوه ، شما می توانید با بسته 5 روزه حرف آخر 40 سوال نهایی برای آزمون ورودی 1400 را به صورت رایگان دریافت کنید.

بهترین رتبه بندی حرف آخر

بخش عمده ای از داستان به اولین رتبه بندی حرف آخر و نتایج کلی آنها برمی گردد ، که تعیین می کند یادگیری آنها تا چه اندازه بر پیشرفت دانش آموزان تأثیر می گذارد ، و بنابراین می توانیم به کنکور 98 مراجعه کنیم ، که یک سال درخشان و یک رویا است. این برای حرف آخر بود ، و در سال 1998 ، او توانست حدود 51 تا 300 نفر و حتی 100 نفر را كه می توانند دوره های وی را بگذرانند استخدام كند. و از این رتبه برتر می توانیم علیرضا مردانی ، دهم ، امیر جهانیده ، 83 ، آرمان رنجبر ، 26 ، را بدست آوریم. ، روگین و هانا یاری ، دوقلوهای افسانه ای ، رتبه های 12 و 18 ، سجاد نوری ، 71 رتبه ، تجربی و …

با چه موضوعی مشکل دارید؟ کافیست “نام دوره” را به حرف آخر 10002907 مرکزی ارسال کنید تا مشاوران ارشد موسسه در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و علاوه بر ارائه راه حل مناسب ، از حرف آخر نیز هدیه دریافت کنید.

برای ادامه مطلب کلیک کنید