مرگ ویکتور گالوچی: ویکتور گالوچی در 81 سالگی درگذشت

ویکتور گالوچی بازیگر «بیل» در 14 مه در سن 81 سالگی درگذشت. او بیشتر به خاطر بازی در نقش دی سی تام بیکر در سریال تلویزیونی تحسین شده «بیل» که بیش از 26 سال پخش شد، شناخته شد. بر اساس گزارش ها، ویکتور قصد داشت دوباره با بازیگران سابق خود متحد شود و در جشن ویژه ای که برای The Bill برنامه ریزی شده بود برای نوامبر شرکت کند.

با این حال، با توجه به درگذشت اخیر این بازیگر، رویداد پیش رو اکنون به عنوان ادای احترام به یاد ویکتور برگزار می شود و به کمک های او تجلیل می شود.

در حال حاضر علت مرگ فاش نشده است. ویکتور همچنین رکورد قابل توجهی را در کتاب گینس به دلیل طولانی ترین سابقه حضور در یک برنامه تلویزیونی دارد.

دیروز، یک ادای احترام در توییتر از یک صفحه هواداران اختصاص داده شده به The Bill، خبر غم انگیز درگذشت ویکتور گالوچی را منتقل کرد.

خبر درگذشت این ستاره طرفداران شبکه های اجتماعی را غمگین کرد که او را به یاد آوردند و ادای احترام کردند. یکی از کاربران نوشت: “Vic یک قهرمان گمنام #TheBill بود. RIP Vic.”

برادر ویکتور خبر درگذشت این بازیگر را در شبکه اجتماعی فیس بوک به اشتراک گذاشت. وی در اطلاعیه خود از طرف خود و برادرش اولیندو گالوچی ابراز تاسف کرد و با بیان اینکه ویکتور گالوچی یکشنبه 14 می درگذشت، گفت: از طرف برادرم اولیندو گالوچی و من، با تأسف خبر درگذشت برادرمان را اعلام می‌کنیم. ویکتور گالوچی در یکشنبه 14 مه. از همه تسلیت شما متشکرم، جزئیات مراسم تشییع جنازه را دنبال کنید.” علاوه بر این، صفحه رسمی فیس بوک شورای شهر راید بیانیه ای منتشر کرد: “شورای شهر راید از درگذشت ویکتور گالوچی شوکه شده و غمگین است. ویک نه تنها فردی خوش قلب بود، بلکه تندترین حس شوخ طبعی را نیز داشت. بر هر کسی که ملاقات می‌کرد تأثیری ماندگار بر جای می‌گذاشت. لبخند عفونی او می‌توانست حتی تاریک‌ترین روزها را هم روشن کند.”

سوالات متداول

  1. ویکتور گالوچی اهل کجا بود؟
    او در لندن به دنیا آمد.
  2. برخی از آثار محبوب ویکتور گالوسی چیست؟
    «جین و شهر گمشده»، «ماسک آینه» و غیره.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.