مرکز علوم و محیط زیست بیانیه صادر شده توسط شرکت چینی در مورد صادرات شکر را رد می کند

دهلی نو: مرکز علوم و محیط زیست (CSE) بیانیه صادر شده توسط شرکت چینی Wuhu Deli Foods که شربت قند را به هند صادر می کند ، پس از تحقیقات اخیر شرکت تحقیق و پشتیبانی در مورد تقلب در عسل و نقشی که شرکت های چینی بازی کرده اند ، رد کرد. در فروش شربت قند در هند.

CSE می گوید که محققان آن از Wuhu Deli خواستار شربت هایی شده اند كه بتواند مشخصات عسل را طبق دستور اداره ایمنی و استاندارد مواد غذایی هند (FSSAI) دور بزند.

CSE می گوید: “ما به طور واضح شربتهایی را نوشتیم كه بتوانند آزمایشات را پشت سر بگذارند.” در بیانیه CSE افزود: “این پارامترهای آزمایشی كه محققان CSE عنوان كردند به طور خاص صحت عسل را در هند آزمایش كردند.”

در تاریخ 7 دسامبر ، وهو دلی فودز ، مستقر در استان آنهویی چین ، بیانیه ای را در وب سایت خود علیه تحقیقات CSE صادر کرد. ووهو دلی یکی از شرکت هایی بود که محققان CSE با او تماس گرفتند و خود را به عنوان یک شرکت تجاری ساختگی عسل نشان می داد که می تواند بفهمد آیا می توان شربت قند و برنج را به هند وارد کرد و با عسل هندی مخلوط کرد یا خیر ، CSE در بیانیه ای گفت که استانداردهای تست هند را تصویب می کند.

ووهو دلی در بیانیه عمومی خود قاطعانه این موضوع را رد كرده است كه می دانسته شربت های گفته شده توسط بازرسان CSE برای آزمایش صحت عسل در هند دور زده می شوند. در بیانیه ووهو دلی همچنین ذکر شده است که این شرکت معتقد است این معامله فقط به شربت مربوط بوده و هیچ ارتباطی با عسل ندارد.

هفته گذشته ، CSE اعلام کرد که نمونه 10 محصول پیشرو عسل هند با شربت قند که از چین تهیه شده تقلبی است. CSE گفت عسل بسته بندی شده و فروخته شده توسط برترین شرکت ها از جمله دابور ، پتانجالی و امامی در آزمایش طیف سنجی تشدید مغناطیسی هسته ای (NMR) شکست خورد ، که همه شرکت ها آن را انکار کرده اند.

CSE در بیانیه خود افزود: “Wuhu Deli محموله ای از نمونه های حاوی شربت را برای ما ارسال كرد تا به ما كمك كند تا پروتكل های آزمایش عسل را در هند دور بزنیم.”