مدونا مبتذل: سم اسمیت و مدونا تک آهنگ جدید خود را با نام “Vulgar” به نمایش می گذارند. تاریخ انتشار را ببینید

انتشار همکاری آینده، “Vulgar” توسط این دو نفر در روز چهارشنبه (31 مه) تایید شد. سم اسمیت پیش از این آهنگی به نام Unholy را در ارتباط با کیم پتراس منتشر کرده بود.

اکنون، خواننده و ترانه سرای 31 ساله انگلیسی با مدونا نماد پاپ برای جدیدترین پیشنهاد که در روز جمعه 9 ژوئن منتشر خواهد شد، همکاری کرده است.

« مبتذل…………. مدونا در یک پست رسانه اجتماعی گفت: آهنگ جدید جمعه 9 ژوئن منتشر شد @samsmith.

در این پست، مدونا همچنین یک اثر هنری را به اشتراک گذاشت که در آن یک جفت کرست سیاه و سفید محکم بسته شده بود. حروف اول این دو، که به صورت ساده به یک “S&M” ساده کوتاه شده بودند، روی تصویر نقش بسته بودند.

اعلام تک آهنگ پس از حدود یک هفته ساخت منتشر شد. اسمیت طعنه زده بود که همکاری با مدونا در 24 مه در راه است. این زوج در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود یک کلیپ صوتی حلقه‌ای را به اشتراک گذاشته بودند که در آن ناله می‌کردند: «سم و مدونا». در روزهای بعد، اسمیت توییتی منتشر کرد. گفت که قرار بود در جریان نمایش منچستر در 24 مه با هواداران با غافلگیری برخورد شود. . اما زمانی که بالاخره روز نمایش فرا رسید، اسمیت مجبور شد به طور ناگهانی کنسرت را به دلیل مشکلات صوتی پایان دهد.

سوالات متداول

تک آهنگ جدید مدونا و سم اسمیت کی منتشر میشه؟
تک آهنگ جدید مدونا و سام اسمیت در روز جمعه 9 ژوئن منتشر می شود که ” مبتذل ” نام دارد.

خوانندگان آهنگ نامقدس چه کسانی هستند؟
سم اسمیت و کیم پتراس با آهنگ Unholy ساخته شده بودند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظراتی که در اینجا بیان می شود، نظرات نویسندگان/ نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.