ماماتا پلیس را هدایت می کند، خشونت کالیاگانج: علیه اشرار “اقدام قوی” انجام دهید

ماماتا بانرجی، وزیر ارشد بنگال غربی، روز چهارشنبه در پیامی قوی به پلیس ایالتی دستور داد تا پس از انجام تحقیقات کامل در رابطه با خشونت کالیاگانج در روز سه‌شنبه، با وجود دستگیری 33 نفر در این رابطه، «اقدامی قوی» علیه اشرار انجام دهد. در همین حال، فرماندار CV Ananda Bose با دبیر ارشد HK Dwivedi و مدیر کل پلیس بنگال غربی (DGP) Manoj Malviya در مورد خشونت کالیاگانج با آتش زدن بخش‌هایی از ایستگاه پلیس کالیاگانج توسط اشرار و آتش زدن چندین خودرو صحبت کرد.

بانرجی ضمن ارائه دستورات پلیس به بررسی حادثه هولیگانیسم خشونت آمیز شامگاه گذشته به طور جداگانه گفت: “مرگ این دختر در کالیگانج بررسی خواهد شد و این یک حادثه بسیار ناگوار است.” دو کاوشگر جداگانه انجام خواهد شد. دکترها گفته اند که این دختر ممکن است سم مصرف کرده باشد.

بانرجی BJP را به ایجاد غوغا با آوردن اشرار از بیهار و تخریب اموال عمومی متهم کرد. “آنها غول ها را از بیهار خریدند و پاسگاه پلیس را غارت کردند و آن را به آتش کشیدند. آنها روستاییان را غارت کردند. این یک حمله برنامه ریزی شده بود و هولیگانیسم BJP بود. خشونتی که در کالیاگانج رخ داد دستکاری حزب بود. حتی زنان. بانرجی گفت که پرسنل پلیس مورد حمله قرار گرفتند.

در طی یک جلسه اداری در دبیرخانه ایالتی Nabanna، که مقامات ارشد پلیس در آن حضور داشتند، رئیس وزیر نارضایتی خود را از شکست اطلاعاتی و ناتوانی پلیس در انجام اقدام ابراز کرد.

بنرجی گفت: “من به پلیس دستور داده ام که متخلفان را دستگیر کند و اموال را الحاق کند. ما قانونی برای ضمیمه کردن اموال متخلفانی داریم که اموال عمومی و خصوصی را تخریب می کنند.”

او گفت: “روش برخورد با جسد دختر توسط پلیس درست نبود. ما کیسه های جسد را همانطور که در دوران کووید انجام شد معرفی خواهیم کرد. در حالی که آنها جسد را حمل می کردند به آنها سنگ پرتاب می شد.”

در پی حادثه دیروز حداقل 15 پلیس مجروح شدند و در بیمارستان بستری شدند، در حالی که بنا به گزارش ها، بسیاری در خانه ای مخفی شده و توسط اشرار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، همانطور که در یک ویدیوی ویروسی ادعا شده دیده می شود. بخش 144 در برخی از بخش‌های کالیگانج تحمیل شده است، حتی در حالی که جاده‌های شهر در روز چهارشنبه در بحبوحه استقرار شدید نیروهای امنیتی ظاهری متروک به خود می‌گرفت. در همین حال، یک هیئت BJP امروز با فرماندار بنگال غربی ملاقات کرد و او را از وضعیت قبایل تحت سلطه کالیگانج مطلع کرد. مرگ دختر نوجوان

هیأت به رهبری مانوژ تیگا، رئیس حزب بی‌جی‌پی در مجلس، و دیگر رهبران حزب با فرماندار ملاقات کردند و نماینده‌ای را ارائه کردند و خواستار اقدام علیه مجرمان شدند.