ماماتا بانرجی مترادف با “عدم تحمل”: JP Nadda

رئیس BJP JP Nadda روز چهارشنبه ، وزیر ارشد بنگال غربی ، ماماتا بانرجی را به مترادف “عدم تحمل” متهم کرد و از ایجاد دولت بعدی در این ایالت با بیش از 200 کرسی اطمینان حاصل کرد. نادا ، که برای یک دیدار دو روزه از بنگال غربی به اینجا رسیده بود ، از “سیاست سلسله ای” TMC حاکم و سایر احزاب این کشور انتقاد کرد و برای BJP اظهار داشت “حزب خانواده است”.

“امروز ، من می خواهم آنچه را كه سایاما پراساد موكرجی درباره نظم و تحمل گفته بود بیاد بیاورم … این در شرایط فعلی بنگال بسیار مناسب است. برای ماماتا بانرجی ، رئیس وزیر بنگال غربی … نام تو عدم تحمل است ،” پس از افتتاح نه دفتر حزب در مناطق مختلف ایالت.

نادا دولت کنگره ترینامول را به “مماشات اقلیت” متهم کرد. وی اظهار داشت که حزب زعفران در نظرسنجی های سال 2021 با بیش از 200 کرسی که “سهام قفل و بشکه” TMC را بیرون می اندازد ، به قدرت می رسد. “هنگامی که کل کشور” Bhoomi Pujan “(معبد Ram در Ayodhya) را تماشا می کرد ، ماماتا بانرجی در 5 آگوست قفل قفل در بنگال غربی را وضع کرد تا از حضور مردم در سطح محلی جلوگیری کند.

وی گفت: “در مقابل ، قفل قفل برای بكر عید در 31 ژوئیه پس گرفته شد. این نشان می دهد كه سیاست های دولت ایالتی تحت تأثیر سیاست های مماشات است.” بعداً در همان روز ، ندا روز چهارشنبه به عنوان بخشی از تبلیغات گسترده مردمی که این حزب در آستانه انتخابات مجلس ایالتی برنامه ریزی کرده است ، یک کارزار در خانه به محلی در Kalighat ، نزدیک به خانه بانرجی آغاز می کند.

وی در جریان “Griha Sampark Abhiyan” به عنوان بخشی از کمپین “Aar Noi Annay” (دیگر بی عدالتی) BJP ، از اقامتگاه های جاده Girish Mukherjee که حیاط پشتی Banerjee در Kalighat محسوب می شود بازدید خواهد کرد. نادا همچنین رئیس جلسه غیرعلنی رهبران ایالت BJP خواهد بود كه دبیر كل حزب حزب كایلاش ویجایورگیا و معاون رئیس جمهور موكول روی نیز حضور خواهند داشت.