مارکوس مکگووان: مردی در استرالیا سر از آرواره تمساح بیرون می‌کشد. ببین چی شد

در یک رویارویی دلخراش با یک تمساح، مردی در آخر هفته در کوئینزلند استرالیا از سر آسیب دید.

قربانی، مارکوس مک گوان، یک موج سوار و غواص مشتاق است. این حادثه زمانی رخ داد که مک گوان روز شنبه با چند دوست و همسرش در نزدیکی جزیره ای دورافتاده در سواحل کیپ یورک در حال غواصی بود.

طبق بیانیه قربانی که روز سه شنبه توسط سرویس بهداشتی کایرنز و هینترلند منتشر شد، مک گوان از پشت مورد حمله قرار گرفت.

مک گوان معتقد است کروکودیل که به او حمله کرده یک نوجوان بوده است. او در بیانیه‌ای در روز سه‌شنبه، گفت که متوجه شده است که چیزی «فک‌هایش را دور سرش گرفته است».

او گفت که فکر می‌کرده توسط یک کوسه گاز گرفته شده است، “اما وقتی رسیدم متوجه شدم که یک کروکودیل است.”

مک گوان در این بیانیه گفت: “من توانستم آرواره هایش را به اندازه کافی باز کنم تا سرم بیرون بیاید. تمساح سپس برای بار دوم سعی کرد به من حمله کند، اما من موفق شدم آن را با دست راستم دور کنم. سپس توسط کروک گاز گرفته شده است.” او گفت: «من به سادگی در مکان اشتباه، در زمان اشتباه بودم. من فقط ممنونم که من بودم و نه یکی از بچه ها یا خانم های گروه.

سوالات متداول

  1. این مرد در کجای حمله کروکودیل آسیب دیده است؟
    مک گوان بریدگی و جراحات سوراخ شده روی سر و دست هایش دیده است.
  2. کروکودیل های آب شور چیست؟
    طبق گفته باغ وحش استرالیا، تمساح های آب شور، که به آنها “نمکی” نیز می گویند، می توانند تا 1000 کیلوگرم وزن داشته باشند و تا 6 متر طول داشته باشند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.