لیگ اروپا: فینال لیگ اروپا 2023: کی و کجا بازی سویا و رم را تماشا کنیم؟

پس از شکست RB Salzburg، رئال سوسیداد، فاینورد و بایر لورکوزن، باشگاه رم ایتالیا امشب در ورزشگاه Puskas Arena در بوداپست مجارستان برای فینال لیگ اروپا 2023 به مصاف سویا می رود.

در حالی که سویا اسپانیا در انتظار هفتمین برد خود در لیگ اروپا است، باید منتظر ماند و دید که این بار چه کسی قهرمان اروپا خواهد شد! اگر رم قهرمان شود، ژوزه مورینیو اولین سرمربی تاریخ خواهد بود که با سه باشگاه مختلف لیگ اروپا را فتح می کند.

کی و کجا تماشا کنیم؟

زمان: 8 عصر به وقت صبح، چهارشنبه
تاریخ: 31 اردیبهشت
محل: پوشکاش آرنا، بوداپست، مجارستان
کانال: BT Sport 1 با پوشش از ساعت 19:15.

می توان آن را به صورت رایگان در www.btsport.com/final تماشا کرد

کانال یوتیوب BT Sport – www.youtube.com/btsport، یا از طریق برنامه BT Sport.

ترکیب احتمالی تیم سویا:

یاسین بونو; خسوس ناواس، لوئیک باده، نمانیا گودلج، الکس تلس؛ فرناندو، ایوان راکیتیچ؛ لوکاس اوکامپوس، الیور تورس، برایان گیل؛ En-Nesyri ترکیب مورد انتظار برای رم به شرح زیر است: Rui Patricio; جانلوکا مانچینی، کریس اسمالینگ، راجر ایبانز؛ زکی چلیک، کریستانته، نمانیا ماتیچ، لئوناردو اسپیناتزولا؛ پائولو دیبالا، لورنزو پلگرینی؛ و تامی آبراهام

سویا در سال 2020 ششمین قهرمانی خود در لیگ اروپا را مقابل حریف ایتالیایی اینترمیلان به دست آورد.

سوالات متداول

1. فینال لیگ اروپا 2023 چه زمانی است؟
بازی فینال لیگ اروپا در تاریخ 31 می 2023 برگزار خواهد شد

2. کدام تیم ها در فینال لیگ اروپا در سال 2023 بازی می کنند؟

فینال لیگ اروپا 2023 بین دو تیم رم ایتالیا و سویا اسپانیا برگزار خواهد شد

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.