لیونل مسی: لیونل مسی پاری سن ژرمن را ترک می کند. در اینجا آنچه سرمربی پاری سن ژرمن در مورد اسطوره آرژانتینی می گوید

کریستف گالتیه، سرمربی این تیم، روز پنجشنبه تایید کرد که لیونل مسی در پایان فصل پس از دو سال حضور در این تیم فرانسوی، در پایان فصل پاری سن ژرمن (PSG) را ترک خواهد کرد. قرارداد مسی اسطوره آرژانتینی و قهرمان جام جهانی 2022 با پی اس جی در پایان این ماه به پایان می رسد.

کریستف گالتیه، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن گفت بازی روز شنبه مقابل کلرمون آخرین بازی مسی در پارک دو پرنس خواهد بود.

گالتیه گفت: “من این امتیاز را داشتم که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را مربیگری کنم.” این آخرین بازی او در پارک دو پرنس خواهد بود و امیدوارم که او با گرمترین استقبال روبرو شود.”

PSG در آگوست 2021 مسی را از بارسلونا با جاه طلبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به خدمت گرفت. این باشگاه فرانسوی همچنان منتظر بهترین رقابت های باشگاهی اروپا است. اگرچه پاری سن ژرمن امسال یازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه را به دست آورد، اما باز هم در مرحله یک هشتم نهایی از برترین تورنمنت اروپا خارج شد.

در 31 بازی لیگ 1، مسی 35 ساله 16 گل به ثمر رسانده و به همین تعداد پاس گل داده است. مسی در تمامی رقابت ها 21 گل به ثمر رساند و 20 پاس گل برای پی اس جی به ثمر رساند.

ماجراجویی مسی در فرانسه تلخ و شیرین بوده است. به گزارش آسوشیتدپرس، علیرغم آمارهای بسیار خوب، او کاستی های تیم را از نظر بسیاری از هواداران PSG که در هفته های اخیر بارها و بارها نام او را سوت زده و هو کرده اند، تجسم می دهد. زمانی که برنده توپ طلا در 26 بازی اول خود در لیگ فقط 6 گل به ثمر رساند – مسی در این فصل پیشرفت کرده است زیرا او درک مؤثری با کیلیان امباپه مهاجم ایجاد کرده است.

سوالات متداول

Q1. آیا لیونل مسی پاری سن ژرمن (PSG) را ترک می کند؟
A1. بله، لیونل مسی پاری سن ژرمن (PSG) را ترک می کند.

Q2. لیونل مسی قبل از پاری سن ژرمن کجا بازی می کرد؟
A2. لیونل مسی قبل از پاری سن ژرمن در بارسلونا بازی می کرد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظراتی که در اینجا بیان می شود، نظرات نویسندگان/ نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.